Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Көрегенқызы Ардақ
№76 жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: |
Көрегенқызы Ардақ |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Пәні: қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
4 «А» сыныбы |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Итмұрын – бұталы өсімдік |
||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме : |
Жоспар, оқулық, әдістемелік нұсқаулық, оқу бағдарламасы. |
||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты: |
Оқушыларды өсімдіктердің түрлерімен, емдік қасиеті бар өсімдіктермен таныстыру,ерекшеліктерін түсіндіре отырып, жаңа тақырып аясында білімдерін арттыру, жаңа сөздер арқылы сөздік қорын байыту, сөз тіркестерін құрастыруға және оларды күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Жағдаят туғызу арқылы ауызекі сөйлеу мәнерін, логикалық ой-өрісін дамыту, өз ойын еркін, дұрыс жеткізе білуге үйрету. Табиғатты аялауға, өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: |
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар: |
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі: |
Аралас сабақ |
||||||||||||||||||||||||||
Жұмыс түрлері: |
Топтық жұмыс |
Жұптық жұмыс |
Өздік жұмыс |
Бағалау Бірін-бірі бағалау |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі: |
Интербелсенді тақта, слайдтар, суреттер, флипчарт |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысында нені ұстанамыз? |
|
||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Сабақтың барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
||||||||||||||||||||||||
2-минут |
І. Ұйымдастыру бөлімі |
1-әрекетАмандасу, түгендеу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Амандасу. Сабаққа қажетті құралдарды әзірлеу. Оқушылар бір-бірімен жақсы көңіл күйде амандасады. |
||||||||||||||||||||||||
2 минут |
II.Қызығушылықты ояту |
2- әрекет. Топқа бөлу Оқушыларды өсімдіктің түрлеріне байланысты 3 топқа бөлеміз. 1- топ «Ағаштар», 2 – топ «Бұталар», 3- топ «Өсімдіктер». (Оқушыларға ағаш,бұта, өсімдік суреттерін тарату арқылы бөлемін)
|
Әр оқушы таңдап алған суреттері бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшысы топтағы оқушылардың аты-жөнін жазады.
|
||||||||||||||||||||||||
2 минут |
3-әрекет. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. — Балалар, партада дұрыс отырып, бір-бірімізге күлімдеп қарап барлығымызға сәттілік тілейік. Менімен бірге келесі жолдарды қайталаңдар: — Мен мектептемін, мен сабақтамын. — Қазір мен білім алуды бастаймын. — Мен білімге талпынамын. — Мен бүгін жақсы баға аламын. |
Оқушылар бір - біріне қарап мұғаліммен бірге қайталайды. (интербелсенді тақтада көрсетіліп тұрады ) Мен мектептемін, мен сабақтамын. Қазір мен білім алуды бастаймын. Мен білімге талпынамын. Мен бүгін жақсы баға аламын. |
|||||||||||||||||||||||||
5 минут |
4-әрекет. Үй тапсырмасын тексеру. Дәрілік, бөлме өсімдіктері туралы материал жинап, суретін тауып алып келу керек. Үйге берілген тапсырма: Үй жұмысы «ӨСІМДІК түрлері» ДӘРІЛІК ӨСІМДІКТЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ БӨЛМЕ ӨСІМДІКТЕРІ |
Әр топтан бір – бір оқушы шығып тақтаға суреттерді іліп, өсімдіктерді атап, қандай өсімдік екеніне кеңінен тоқталып түсіндіреді. Әр топ оқушылары өз пікірлерін ашық, дұрыс жеткізу |
|||||||||||||||||||||||||
3 минут |
5-әрекет. Оқушыларға ой түрткі тастау.
тақырыпты өтіп жатырмыз?
пайдалы ма?
|
Тақтадан көрген емдік қасиеті бар өсімдіктермен танысу,аттарын есте сақтау. |
|||||||||||||||||||||||||
5 минут |
III. Мағынаны тану |
Мұғалімнің кіріспе сөзі: Тыңдалым. -Балалар, өсімдіктер барлық жерде өседі. Адамдар өсімдіктердің емдік қасиетін ертеден білген. Оларды түрлі ауруды емдеу үшін пайдаланған. Балалар, өздерің емдік қасиеті бар қандай өсімдіктерді білесіңдер?
Дәрілік өсімдіктер Енді осы дәрілік өсімдіктерді көрдіңдер, осы өсімдіктердің ішінде итмұрын дәрілік өсімдігіне тоқталамыз. Бүгінгі өтетін тақырыбымыз итмұрын дәрілік өсімдігі.
Оқушылардың айтқан ойларын тыңдап, бүгінгі жаңа сабақты бастаймын. |
Оқушылар дәрілік өсімдіктерді білгенінше атап шығады: Бақ-бақ, Алоэ, Итмұрын. Оқушылар итмұрын өсімдігі туралы білгендерін ортаға салып айтады. |
||||||||||||||||||||||||
3 минут |
6-әрекет. Сөздікпен жұмыс.
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыртамын |
Ағаштар тобы: жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыр. Өсімдіктер тобы: сөздерді буынға бөлу. Бұталар тобы: итмұрын, бақбақ осы сөздерге дыбыстық талдау жасаңдар. |
|||||||||||||||||||||||||
5 минут |
7-әрекет. Мәтінмен жұмыс. Оқылым, тыңдалым.
|
1.Оқушылар мәтінді түсініп оқиды. 2.Мәтінді кезекпен оқиды. 3.Флипчарт бетіне итмұрын өсімдігі жайындатүсінгендерін түсіреді. |
|||||||||||||||||||||||||
2 минут |
8-кезең.Сергіту сәті. Ойын: «Өсімдіктерді тап» -Балалар, мен сендерге өсімдіктердің аттарын атаймын, -өсімдіктердің атын естігенде қол шапалақтау керек. |
Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап, өсімдіктердің аттарын естігенде қол шапалақтайды. |
|||||||||||||||||||||||||
4 минут |
9-әрекет. Жағдаят туғызу (ситуация). Топта жұптық жұмыс жүргізу.
|
Әр топ мүшелері бірлесе отырып, емдік өсімдіктер туралы мәлімет береді. |
|||||||||||||||||||||||||
3 минут |
IV.Сабақты бекіту: |
10-әрекет. Интербелсенді тақтадан көрсету |
Әр топ өсімдіктерге не қажет екенін стикерге жазып, өз ойларын айтып, тақтаға іледі. |
||||||||||||||||||||||||
2 минут |
V. Бағалау |
11-әрекет. Бағалау парағын жинап алып, қорытындылау. |
Көшбасшыны топ мүшелері бағалайды, топ мүшелері көшбасшыны бағалайды. |
||||||||||||||||||||||||
3 минут |
VI. Үйге тапсырма |
12-әрекет. Берілген сөздермен сөз тіркесін құрастыру.( 122-бет, 6-жаттығу) |
Әр оқушы күнделіктерін ашып, үй тапсырмасын жазып алады. |
||||||||||||||||||||||||
4 минут |
VII.Рефлексия |
13-әрекет.
(көңіл – күйін білдіру) |
Берілген парақшаға көңіл күйлерін жазып, әр топтан бір-бір оқушы оқып береді. |
||||||||||||||||||||||||