Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Итмұрын – бұталы өсімдік

Итмұрын – бұталы өсімдік

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Koregenkyzy Ardak02 117

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Көрегенқызы Ардақ

№76  жалпы білім беретін мектептің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:

Көрегенқызы Ардақ

Күні:

Пәні: қазақ тілі

Сынып:

4 «А» сыныбы

Сабақтың тақырыбы:

Итмұрын – бұталы өсімдік

Сілтеме :

Жоспар, оқулық, әдістемелік нұсқаулық, оқу бағдарламасы.

Жалпы мақсаты:

Оқушыларды өсімдіктердің түрлерімен, емдік қасиеті бар өсімдіктермен таныстыру,ерекшеліктерін түсіндіре отырып, жаңа тақырып аясында білімдерін арттыру, жаңа сөздер арқылы сөздік қорын байыту, сөз тіркестерін құрастыруға және оларды күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Жағдаят туғызу арқылы ауызекі сөйлеу мәнерін, логикалық ой-өрісін дамыту, өз ойын еркін, дұрыс  жеткізе білуге үйрету. Табиғатты аялауға, өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесі:

  • Оқушылар жан-жақты ойланады, ізденеді өз ойларын еркін айтуға дағдыланады;
  • Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өз ойларын қорғауға үйренеді.
  • Өз уақытын тиімді пайдалануға және бағалауғаүйренеді;
  • Осы өсімдіктің пайдалы жақтарын біледі.

Сабақта туындаған негізгі идеялар:

  • бір – бірінің пікірін тыңдауға, сыйлауға үйрету;
  • топта дұрыс шешім қабылдауға үйренеді;
  • Сабаққа белсенділікпен қатысады,өткен материалды жаңа материалмен байланыстыруды үйренеді.

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Жұмыс түрлері:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Өздік жұмыс

Бағалау 

Бірін-бірі бағалау

Сабақтың көрнекілігі:

Интербелсенді тақта, слайдтар, суреттер, флипчарт

Сабақ барысында нені ұстанамыз?

  • Сабаққа белсенді қатысамыз!
  • Уақытты үнемді пайдаланамыз!
  • Бір – біріміздің пікірін тыңдаймыз!
  • Тапсырманы бірге орындаймыз!

Уақыты 

Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

2-минут

І. Ұйымдастыру 

бөлімі 

1-әрекет

Амандасу, түгендеу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Амандасу.

Сабаққа қажетті құралдарды әзірлеу. 

Оқушылар бір-бірімен жақсы көңіл күйде амандасады.

2 минут

II.Қызығушылықты ояту 

2- әрекет.  Топқа бөлу

Оқушыларды өсімдіктің түрлеріне байланысты 3 топқа бөлеміз.  1- топ «Ағаштар», 2 – топ  «Бұталар»,  3- топ «Өсімдіктер». (Оқушыларға ағаш,бұта, өсімдік суреттерін тарату арқылы бөлемін)

  • әр топқа бағалау парағын ұсынамын.

Әр оқушы таңдап алған суреттері бойынша 3 топқа бөлінеді.

Топ басшысы  топтағы оқушылардың аты-жөнін жазады.

Аты-жөні

Үй тапсырмасы

Топпен жұмыс

Жұптық жұмыс

Қорытынды баға

2 минут

3-әрекет.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. 

— Балалар, партада дұрыс отырып, бір-бірімізге күлімдеп қарап барлығымызға сәттілік тілейік. Менімен бірге келесі жолдарды қайталаңдар:

— Мен мектептемін, мен сабақтамын.

— Қазір мен білім алуды бастаймын.

— Мен білімге талпынамын.

— Мен бүгін жақсы  баға аламын.

Оқушылар бір -  біріне қарап мұғаліммен бірге қайталайды.

(интербелсенді тақтада көрсетіліп

тұрады )

Мен мектептемін, мен сабақтамын.

           Қазір мен білім алуды бастаймын.

           Мен білімге талпынамын.

           Мен бүгін жақсы баға аламын.

5 минут

4-әрекет. Үй тапсырмасын тексеру.

Дәрілік, бөлме өсімдіктері туралы материал жинап, суретін тауып алып келу керек.

Үйге берілген тапсырма:

Үй жұмысы

«ӨСІМДІК түрлері»

ДӘРІЛІК ӨСІМДІКТЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ

БӨЛМЕ ӨСІМДІКТЕРІ

Әр топтан бір – бір  оқушы шығып тақтаға суреттерді іліп, өсімдіктерді атап, қандай өсімдік екеніне кеңінен тоқталып түсіндіреді.

Әр топ оқушылары өз пікірлерін ашық, дұрыс жеткізу

3 минут

5-әрекет. Оқушыларға ой түрткі тастау.

                   

  • Балалар, айтыңдаршы, біз қандай 

тақырыпты өтіп жатырмыз?

  • Тақтада қандай суреттер ілулі тұр? 
  • Өсімдіктер адам денсаулығына 

пайдалы ма?

  • Өімдіктерден не жасайды? 

Тақтадан көрген емдік қасиеті бар өсімдіктермен танысу,аттарын есте сақтау.

5 минут

III. Мағынаны тану

Мұғалімнің кіріспе сөзі: Тыңдалым.

-Балалар, өсімдіктер барлық жерде өседі. Адамдар өсімдіктердің емдік қасиетін ертеден білген. Оларды түрлі ауруды емдеу үшін пайдаланған.

  Балалар, өздерің емдік қасиеті бар қандай өсімдіктерді білесіңдер?

  • Мысалы: бақбақ, жолжелкен ....
  • Бірақ кез келген өсімдіктің емдік қасиеті бар өсімдіктерді арнайы жинап, дайындайды. Оларды пайдалану үшін дәрігердің кеңесімен дәріханалардан алу керек.
  • (Интербелсенді тақтадан   емдік қасиеті бар өсімдіктерді слайд арқылы көрсетемін)

  Дәрілік өсімдіктер

Енді осы дәрілік өсімдіктерді көрдіңдер, осы өсімдіктердің ішінде итмұрын дәрілік өсімдігіне  тоқталамыз.

Бүгінгі өтетін тақырыбымыз итмұрын  дәрілік өсімдігі. 

  • Итмұрын өсімдігі туралы не білесіңдер?
  • Сендер оны қай жерден көрдіңдер?
  • Итмұрыннан не жасауға болады?

Оқушылардың  айтқан ойларын тыңдап, бүгінгі жаңа сабақты бастаймын.

Оқушылар дәрілік өсімдіктерді білгенінше атап шығады: Бақ-бақ, Алоэ, Итмұрын. 

Оқушылар итмұрын өсімдігі туралы білгендерін ортаға салып айтады.

3 минут

6-әрекет. 

Сөздікпен жұмыс.

  1. Жаңа сөздерді оқимын, (интербелсенді тақтаға жазып қоямын).
  2. Сөздердің дұрыс айтылуын қадағалаймын.

Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыртамын

  1. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
  2. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.

Ағаштар тобы: жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыр.

Өсімдіктер тобы: сөздерді буынға бөлу.

Бұталар тобы: итмұрын, бақбақ осы сөздерге дыбыстық талдау жасаңдар.

5 минут

7-әрекет.

Мәтінмен жұмыс. Оқылым, тыңдалым.

  1. Мәтінді мәнерлеп оқып шығамын.
  2. Оқушыларға тізбектеп оқытамын.
  3. Мәтін бойынша не түсінгендерін флипчарт бетіне түсіреді.

1.Оқушылар мәтінді түсініп оқиды.

2.Мәтінді кезекпен оқиды.

3.Флипчарт бетіне итмұрын өсімдігі жайындатүсінгендерін түсіреді.

2 минут

8-кезең.Сергіту сәті.

Ойын: «Өсімдіктерді тап»

-Балалар, мен сендерге өсімдіктердің аттарын атаймын, -өсімдіктердің атын естігенде қол шапалақтау керек. 

Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап, өсімдіктердің аттарын естігенде қол шапалақтайды.

4 минут

9-әрекет. 

Жағдаят туғызу (ситуация).

Топта жұптық жұмыс жүргізу.

  • Мен бүгін тұмауратып тұрмын. Маған дәрі  ішуге болмайды, қандай дәрілік өсімдіктерді ішуге кеңес бересіңдер?

Әр топ мүшелері бірлесе отырып, емдік өсімдіктер туралы мәлімет береді.

3 минут

IV.Сабақты бекіту:

10-әрекет.

Интербелсенді тақтадан көрсету 

Әр топ өсімдіктерге не қажет екенін стикерге жазып, өз ойларын айтып, тақтаға іледі. 

2 минут

V. Бағалау

11-әрекет.

Бағалау парағын жинап алып, қорытындылау.

Көшбасшыны топ мүшелері бағалайды,  топ мүшелері көшбасшыны бағалайды.

3 минут

VI. Үйге тапсырма

12-әрекет.

Берілген сөздермен сөз тіркесін құрастыру.( 122-бет, 6-жаттығу)

Әр оқушы күнделіктерін ашып, үй тапсырмасын жазып алады.

4 минут

VII.Рефлексия

13-әрекет.

  • Сабақ не туралы болды?
  • Бүгін сабақ сендерге ұнады ма?
  • Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың?

(көңіл – күйін білдіру)

Берілген парақшаға көңіл күйлерін жазып, әр топтан бір-бір оқушы оқып береді.

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты