Бөлімі: Вариативтік компонент
Тақырыбы: Терезелерге өрнектерді кім салады?
Мақсаты: Терезелерге өрнектер қашан және қалай пайда болатынын біліңіз. Шырағданды пайдалана отырып, аяз өрнектерін салуды үйрету. Дәстүрден тыс сурет салу өнерін ,Ой –қиялын , сурет салу үшін тәжірибеде түрлі құралдарды таңдап алу және қолдана білуді дамыту. Танымдық қызығушылыққа тәрбиелеу.
Билингвальдық компонент: өрнек –узор, аяз –мороз
ҰҚО- ның бөлімі |
ҰҚО – ның барысы: |
Кіріспе |
Шаттық шеңбер: Шаттық нұрын таратты. Қайырлы таң балабақшам, Қайырлы таң достарым! |
Негізі |
Балалар, бүгін Мен сендерге қыс туралы ертегі айтып беремін, бірақ қарапайым емес, сиқырлы. Ол ғажайыптар жасауды жақсы көреді. Үлкен ақ бұлттар ішінде кішкентай тамшы өмір сүріпті. Күндердің бір күнінде ол жалғыз өзі өмір сүруден , жалығып кеттіп. Тамшы көк бұлттардың астында не бар екенін көргісі келіп,. Ол бұлттан секіруді шешті. Ол секіргенен кеиін кенеттен әдемі Қар ұшқынына айналады . Балалар, айтыңдаршы , тамшы неге Қар ұшқынына айналды? (балалардың жауаптары). -Естерінде ме қыста сумен не болады? (балалардың жауаптары). Енді мен сендерге өлең оқып беремін мұқият тыңдандар, бүгін не туралы жайлы айтып беретінімді айтыңыздар. «Суретші» Шеберін-ай аяздың, Әйнектерді қағаз қып Әшекейлеп қойыпты, Бірнеше ою ойыпты. Түрлі түсін гүлдердің, Мәнерін де кілемнің, Өркешін де әр таудың, Мүйізін де арқардың, Айнытпай-ақ салыпты. Суреттерді әр үйге, Әйнектерге, әрине, Түнде салып береді, Көзі қалай көреді? (М.Жаманбалинов). -Өлең жылдың қай мезгілі туралы? - Қыста қандай өзгерістер болады? - Қыс мезгілі сендерге ұнайды ма? Балалар суретке назар аударайықшы. Балалар аязды күні терезеден нені көруге болады? -Аяз өрнектерді қайда салады? -Аяздың өрнектері неге ұқсайды? Билингвалдық компонент: өрнек –узор, аяз –мороз Өрнек қалай пайда болады? Далада аяз, ал үйде жылы. Терезе бусанып тұр, ал үйде де салқын болған кезде су қатады да, мұз түйіршіктеріне айналады, терезедегі оюлар осылардан құралады. -Олай болса біз бүгін сендермен терезедегі өрнектер суретін дәстүрден тыс әдіс арқылы салуды үйренеміз. Ол үшін бізге сиқырлы шырағдан көмектеседі. Орындау тәсілін көрсету. 1.Терезенің ақ түсті аясына шырағданмен бұйралар, бұтақшалар және қар ұшқындарын саламыз. Біздің өрнегіміз көрінбейді ғой! Өйткені парақ та,өрнек те ақ түсті. 2.Терезенің аясын спонж таяқшалары көмегімен көк түспен бояймыз –өрнектеріміз көріне бастайды. - Балалар, біздің шырағданымыз сиқырлы екен, қараңдаршы? Сергіту сәті: Қар жауыпты далаға, Қар жауыпты қалаға. Сырғанаймыз енді біз, Отырып ап шанаға. Балалардың өзіндік жұмыстары. ойын: «Мұздатам» Ойынның шарты: Боран борайды - 1, Боран борайды - 2, Боран борайды - 3, Түрлі фигура боп қат.
|
Қорытынды |
Біз бүгін аяз өрнектерін қалай және ненің көмегімен салдық? Балалардың аяқтаған суреттерін тақтаға іліп қойып, осы әдемі көріністі талқылаймыз. Жұмыстарын бағалап көрме ұйымдастыру. Балаларды мадақтау.
|