Р/с |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Күтілетін нәтиже |
|
І тоқсан |
|||
1 |
Отан отбасынан басталады |
6.1.1.1-тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін таңдау арқылы тақырыпты, көтерілетін мәселені болжау; |
Жұптық жұмыс |
Өз сөзінде, тірек сөздерді қолдана отырып, тақырыпта көтерілетін мәселені болжап айта алады |
2 |
Мұхтар Әуезов –қазақтың ұлы жазушысы |
6.2.2.1-тақырып бойынша диалогты бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлтттық сө әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;
|
Жеке жұмыс |
Диалог құрастыра ажырата алады, ұлтқа тән сөз әдебін қолдана алады |
|
ІІ тоқсан |
|||
3 |
Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада |
6.2.6.1-тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
Жеке жұмыс |
Тірек сөздер негізінде сюжетті суреттер бойынша сөйлемдер жаза алады. |
4 |
Қазақстан қорықтары |
6.1.4.1-әңгіме, хикаялар мен шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып, кейіпкерерге сипаттама жасау; |
Жеке жұмыс |
Әңгімелер мен шағын поэзиялық шығармаларды талдай отыра әңгіме құрастыра алады, мазмұндайды |
|
ІІІ тоқсан |
|||
5 |
Болашақтың мамандықтары |
6.3.1.1- мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;
|
Жұптық жұмыс |
Мәтінді оқып, мазмұндауда шынайы өмір тәжірибесімен ұштарсырады |
6 |
Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы» |
6.5.1.5- етістік шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану; |
Жеке жұмыс |
Берілген сөз тіркестерін қолдана отырып, қарапайым пікірді білдіруде етістіктің шақтарын орынды қолдана алады. |
|
ІҮ тоқсан |
|||
7 |
Абайды оқы, таңырқа! |
6.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; таңдау/сипаттау |
Жеке жұмыс |
Тыңдаған материалдың мазмұнын суреттер, сызбалар арқылықосымша ақпараттарды қоса отырып, сипаттай алады |
8 |
Саяхат пен туризм |
6.1.4.1- әңгіме, хикаялар мен шағын поэзиялық шығармалардың
|
Жеке жұмыс |
Шағын мәтіннің мазмұнын түсіне алады, кейіпкерлерге сипаттама жасап,мазмұндай алады |
Олқылықтармен жұмыс 6 сынып
Полная версия материала