Зерттеу жұмысының тақырыбы:
«Қазіргі заманғы нарықта қонақүй қызметін жылжыту»
Зерттеудің маңыздылығы:
Бұл зерттеу жобасында біз Алматы қаласында орналасқан Apart Hotel by Parmigiano Group кішігірім қонақүйіне анализ жүргіземіз. Оның қазіргі заманғы нарықта өз қызметтерін қалай жылжытатыны туралы талқылайтын боламыз. Зерттеу тақырыбының өзектілігі маркетингтік құралдармен салыстырғанда қонақ үй кәсіпорындары үшін қазіргі таңдағы әдістерді пайдаланып, маркетингке көп көңіл бөлу арқылы қалай қызметтерін алға қарай жылжыта алатындығы туралы амалдар ұсынылатын болады.
Кілтті сөздер:
СЕО оптимизация, әлеуметтік желілер, қонақ үй маркетингі, қонақ үй кәсіпорындары, нөмірлік қор, мақсатты аудитория, бонустық карта, қонақ үй кәсіпорындарын жылжыту, интернет, онлайн саяхат агенттіктері.
Кіріспе
Қонақжайлылық индустриясы-әлемдегі ең ірі және қарқынды дамып келе жатқан салалардың бірі. Бұл сала әртүрлі кіші секторлардан тұрады, соның ішінде қонақ үй секторы, мейрамхана және курорт. Туризм және қонақжайлылық индустриясы-әлемнің көптеген елдерін дамытуға тырысатын сала. Бұл сала бүкіл әлемдегі ең ірі жұмыс берушілердің бірі болып табылады. Қонақжайлылық индустриясының маңызды бөлігі болып табылатын қонақ үй индустриясы көптеген елдердің экономикасында маңызды орын алады; 2021 жылы бұл сала 855 миллиард АҚШ долларын құрайды деп болжануда.
Қонақжайлылық индустриясының ең көрнекті саласы болып табылатын қонақ үй индустриясы әлеуетті инвесторлар үшін сектордың тартымдылығына қауіп төндіретін үлкен құлдырауды бастан кешуде.
Әр түрлі статистика саланың астрономиялық жылдамдықпен өсіп келе жатқанын көрсетсе де, осы статистиканы мұқият зерттей отырып, саланың негізгі өсуін тек желілік қонақ үйлерде және өнеркәсіптік ынтымақтастық сегменттерінде көруге болады. Сонымен қатар, қонақ үй индустриясындағы бәсекелестік деңгейі соңғы онжылдықтарда соншалықты өсті, бұл саланың жаңа қатысушыларына ғана емес, сонымен қатар көптеген жылдар бойы осы бизнеспен айналысатын компанияларға да қауіп төндіреді. Жасыратыны жоқ, көптеген қонақүйлер саланың ішінде де, одан тыс жерлерде де жарыс деңгейін ұстап тұруға тырысады. Аз ғана қонақ үйлер қысымға төтеп бере алады және ұзақ мерзімді перспективада пайда табады. Бұл негізгі сұрақтарды көтерді, мысалы, шағын және орта қонақ үйлер болашақта не күтеді? Олар бұл салада қалай тұрақты пайда таба алады? Бұл сұрақтарға қарапайым жауапты диссертацияның соңғы бөлімінен табуға болады. Бұл зерттеу қонақ үй бизнесіндегі маркетингтің, әсіресе қонақ үй бизнесіндегі рөлін зерттеуді ұсынады. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындары қызметінің маңызды бағыты қонақ үй қызметтерін жылжыту бойынша негізделген шараларды әзірлеу болып табылады, бұл қонақ үй кәсіпорнының қызметтеріне сұраныстың өсуіне ғана емес, сонымен қатар оның тұрақты клиенттік базасын қалыптастыруға ықпал етеді. Жобаның мақсаты- Апарт отель қонақ үй қызметтерін жақсарту және жылжыту бойынша ұсыныстар әзірлеу. маркетингтің қонақ үй индустриясының дамуындағы рөлін талдау; маркетинг саланы қалай өзгертті және оны саланы одан әрі дамыту және клиенттердің санасында қонақ үй брендінің оң имиджін құру үшін қалай пайдалануға болады.