Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Бастауыш сынып пәндерінде "Модельдеу – ғылымды тану" әдісін қолданудың ерекшеліктері

Бастауыш сынып пәндерінде "Модельдеу – ғылымды тану" әдісін қолданудың ерекшеліктері

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Maks0700

Бастауыш сынып пәндерінде модельдеу әдісін қолдану арқылы балалардың ой – өрісін, қиялын , тіл байлығын өте жақсы жетілдіруге болады. Бұл әдісті әсіресе жаратылыстану пәнінен пайдаланған өте тиімді. Кез келген тақырыпты мақсатты, жылдам, неғұрлым тиімді тәсілмен зерттеуге мүмкіндік береді. Өсімдіктер әлемі тақырыбында көрнекілік модельдеу әдісін пайдаланған тиімді. Мысалы өсімдіктерге қатысты жұмбақтар оқып, шешуін сурет арқылы көрсетсе, оқушы өсімдіктің атын ғана біліп қоймай, түрін де танитын болады.Сабақта Венн диаграмма сызбасы арқылы объектілердің бірдей белгілерін және айырмашалықтарын анықтап, екі өсімдікті өзара салыстырып қорытынды жасауға қалыптасады.2-сыныпта жаратылыстану пәнінен оқушылар шырша мен емен бұтағын салыстыр «Не байқадың?» деген сұраққа осы сызбаны пайдаланып, шыршаның жыл бойы бір түсте болатынын, емен бұтағының күзде түсін өзгертетінін ажыратып жазып, ортақ белгісіне өсімдік, ағаш деп жазып көрсете білді.Қай пәнді алатын болсақ та «Жыл мезгілдері» тақырыбын балалар өте жақсы көреді және тапсырмаларды қызығушылықпен орындайды.Әр жыл мезгілінде айнала түрленіп, өзгеріске ұшырап жататынын, олардың бәрі де өзінше керемет екенін байқату үшін “Жыл мезгілін ажыратуға болатын үш белгіні тап ” деген тапсырманы орындатып, бірден ой елегінен өткізіп, салыстырып, талдап ізденімпаздығы артады.Өсімдік топтары тақырыбымен танысқанда да сабақты бекіту мақсатында “Суреттегі өсімдіктер қайда өседі?” тапсырмасын сәйкестендіру арқылы өсімдіктердің мекен ету ортасына байналысты өсімдіктердің тіршілігін салыстыра сипаттайды, өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігі туралы айта алады. Сондай-ақ өсімдік топтарын өзара салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын атап,өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін ажыратып береді. Модельдеу әдісін пайдаланатын мұғалімдер суреттерді, заттарды пайдалану арқылы оқушыны әңгімелеуге, салыстыруға,сөйлемдерді дұрыс байланыстырып құрауға қызығушылығын оятады.Осындай тапсырмалардың қатарына «Суреттегі өсімдіктер қайда өседі?» деген сәйкестендіру тапсырмасын жатқызуға болады.Оқушылар осы кестелердегі өсімдік суреттерін мысалдарға қарап, берілген сөзге сөйлемдер құрап, жауапты толықтырып жеткізуге тырысады. «Сен білесің бе?» тапсырмасының ерекшелігі әрбір оқушы өзін зерттеуші ретінде сезінеді. Оқушыларға әртүрлі заттардың, өсімдіктердің, жануарлардың суреттерін таратып немесе суретін көрсетіп «неге?», «неліктен?» деген сұрақтарға жауап алып, өз ойларын бір-біріне тыңдатуға болады. Оқушыларға өздерінің зерттеушілер екенін, табиғатта болып жатқан әртүрлі құбылыстар мен заттарды да бақылай алатынын байқатамыз. Өз сабақтарымда моделдеу әдісін қолдану арқылы балалардың әр жас кезеңінде жүйелі өз ойын айту біліктілігі артатынын, әңгімелесуде белсенді қатысып, сұрақтарға толық жауап беріп, бір-бірлеріне сұрақ қоя білу дағдылары артқанын байқадым.Сонымен қатар заттарды сипаттау, өзара салыстыру қасиеттері дамиды, көлемі шағын әңгімелердің мазмұнын айтуға қалыптасады. Оқушылар тапсырманы нақтырақ орындауға, барынша зейінді болуға тырысады.Сөзімді аяқтай келе айтарым, осындай дамытушылық тапсырмаларды ұйымдастыра отырып – балалардың танымдық әрекетін, сабаққа қызығушылығын, сөздік қорларын, жүйелі сөйлеулерін, өз ойларын дұрыс жеткізе білуге жаттықтырамыз.

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты