Публикации

RCDO.KZ » Публикации » ҚМЖ "Квадраттық функция және оның графигі"

ҚМЖ "Квадраттық функция және оның графигі"

ya_socials
Опубликовано:
Автор: AjnabekovaZHB110 450

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.3А бөлім:

Квадраттық функция

Мектеп:Балқаш қаласы ЖББ лингвистикалық бағыттағы № 16 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Бакыт Тультаевна

Сынып: 8

Сабақ 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Квадраттық функция және оның графигі

Сабақтың түрі

Білімді бекіту сабағы

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.2  

түріндегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу

Сабақтың мақсаты

Әртүрлі әдіспен берілген квадраттық функциялардың графиктерін түрлендіру арқылы орындай білу

Бағалау критерийлері

 

Дағды

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

 функциясының қасиетін біледі

Қолдану

квадраттық функция графиктерін салады

функция графиктерін тнрлендіруді орындайды

Талдау

түріндегі функцияның қасиеттерін зерттейді

Тілдік мақсат

 

 Оқушылар квадраттық функцияның графигін салу алгоритмін және олардың қасиеттерін ауызша айтып береді.

Пәндік лексика және терминология

- квадраттық фунукция;

- парабола,парабола төбесі;

- парабола тармақтары;

- симметрия осі;

- функция нөлдері;

- өсу/кему аралықтары;

- функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

-          парабола тармақтары жоғары/төмен бағытталған;

-          график Ох осінен...жоғары/төмен орналасқан;

-          функция ... аралығында өседі/кемиді

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы білім алуға бейімдеу, дұрыс шешім қабылдау, қоғамдық өмірге қатысу, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Квадраттық функцияның күнделікті өмірде қолданылуы

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, GeoGebraбағдарламасы

Бастапқы білім

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин

Миға шабуыл

3 мин

Ұйымдастыру бөлімі

Амандасу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

 

Үй тапсырмасын тексеру

1. функциясының қасиеттерін тұжырымдаңыз.

2. функцияларының салу алгоритмін түсіндіріңіз.

 

 

 

Презентация

Слайд 2;3

Сабақтың ортасы

9 мин

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

Сәйкестендіру

1-тапсырма.Графикке сәйкес формуланы анықтаңыз:

2-тапсырма.Берілген функциялардың формулаларын жазыңыз:

Сабақты бекіту тапсырмалары

Оқушылар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды, жауапты GeoGebra бағдарламасы арқылы тексереді

1-тапсырма (жұптық жұмыс)

 функцияларының графиктерін салыңыз және қасиеттерін зерттеңіз.

Дескриптор

1.берілген функцияның графигін сала алады;

2.қасиеттерін зерттейді.

Квадраттық функцияның графигінің өмірмен байланысы

2-тапсырма (жеке)

функциясының  графигін салудың қадамдарын анықтаңыз және төмендегі кестеге қасиеттерін жазыңыз.

1.

2.

3.

4.

Функцияның анықталу облысы

 

Функцияның мәндерінің жиыны

 

Симметрия осінің теңдеуі

 

Өсу аралығы

 

Кему аралығы

 

Функцияның нөлдері

 

Оу осімен қиылысу нүктесі

 

 

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

y = a(xm)2 + nфункциясының графигін салады

Квадраттық функция графигін дұрыс түрлендірген

y = a(x – m)2 + n функциясының қасиеттерін анықтайды

Анықталу облысы дұрыс табылған

Мәндер жиыны дұрыс табылған

Симметрия осінің теңдеуі дұрыс жазылған

Өсу аралығы дұрыс анықталған

Кему аралығы дұрыс анықталған

Функция нөлдері дұрыс табылған

Оу осімен қиылысу нүктесі дұрыс табылған

 

Өзара бағалау

Оқушылар дескрипторларды пайдаланып өзара бағалау жүргізеді. Кейін жұмыстарды мұғалімге тапсырады.

 

Слайд 4

Слайд 5

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 1

 

карточка

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия

Үй тапсырмасы

Функцияның графиктерін салып, қасиеттерін жазыңыз:

1.      ;

2.      ;

3.      .

 

 

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары

дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол

жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды

ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін

пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 


Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Все комментарии

  1. Гость Айман
    Гость Айман от 11 февраля 2020 06:43
Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты