Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Жеңіл өнеркәсібі |
Мектеп: Лингвистикалық бағыттағы ЖББ №16 мектеп |
||
Күні: |
Қатысушының саны- |
Қатыспағаны -0 |
Пән:география |
Мұғалімнің аты-жөні : Мухамедиева Гулим Сейлхановна |
Сынып: 9 |
||
Оқыту мақсаты: |
Жеңіл өнеркәсіп салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіреді. |
||
Оқыту мақсаты/ Күтілетін нәтижелер: |
Барлығы: Жеңіл өнеркәсібінің құрылымдық салаларын біледі. Көпшілігі: Жеңіл өнеркәсіптің дамыған салалары, олардың орналасу принципін анықтайды. Кейбіреулері: Жеңіл өнеркәсібінің даму деңгейне баға береді |
||
Тілдік мақсат: |
Физикалық география, экономикалық география |
||
Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующееобучение: |
Еске түсіру |
Ж о с п а р |
||||
Жоспарлау уақыты (минутпен) |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеттері |
|||
Кіріспе 3мин |
Оқыту ортасын құру « Жүректен жүрекке» Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, сабаққа назарын аударады, Сыныпты топқа бөлу: топтық міндетті қайта бөлісуін қадағалайды, бағалау парағын береді. «Кеспе қағаздар» әдісі бойынша топқа бөлу |
Оқушылар шеңберге тұрып көтеріңкі көңілмен амандасады, сабаққа араласады. Топқа бөлінеді.. |
Топтардың ұйымдасуын сөзбен ауызша бағалау |
Кеспе қағаздар |
Презентация 5 мин |
Қызығушылықты ояту. 1 Миға шабуыл: |
Оқушылар «сұрақтарға жауап береді. Оқушылар атластағы карталарды пайдаланып, сипаттама береді. |
Мұғалім оқушыларды ауызша бағалайды: Жарайсың, керемет, тамаша, алға деген сөздерді пайдаланады. |
карта |
Негізгі бөлім 30мин |
I топ. Жеңіл өнеркәсіптің құрамына кіретін салалардың орналасу принципі қандай? IIтоп. Тоқыма және аяқ киім өнеркәсібі қай жерлерде дамыған? III топ. Әлеуметтік инфрақұрылым салалары, рекреациялық аудандар ұғымын қалай түсінесіңдер? картамен жұмыс: Атласты пайдаланып басты салларын анықтап орналасу факторларын талда 130 сурет пен мақта-мата картасына сүйене отырып, берілген жоспар бойынша «Қазақстанның мақта-қағаз өнеркәсібі» деген анықтаманы орында: Жоспары: 1. Саланың шикізат базасы қай жерде орналасқан? Мақта-қағаз өнеркәсібінің 2 орталғын ата. Өнделетін өнім көлемінде қандай өзгерістер бар? Қай облыс және қай орталық көшбасшы болып табылады
Сұрақ-жауап А) Жеңіл өнеркәсібінің жоғары деңгейде дамыту үшін не істеуміз керек? Б) Келешекте қандай түрлері пайда болмақ? Сенің көзқарасың. |
1 Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Топтаса отырып ойланады, талқылайды,оқушылар бағалау көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге ұмтылады Картамен жұмыс істейді Оқушыларға сұрақтар қойылады.Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. |
Мұғалім оқушыларды ауызша бағалайды: Жарайсың, керемет, тамаша, алға деген сөздерді пайдаланады. |
карта , маркер |
Рефлексия 7 мин |
Үй жұмысы: параграф 36, қосымша мәлімет әкелу 4 тапсырма . кескін картаға орталықтарын түсіру |
. Барлық оқушылар сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын 2 жұлдыз, 1 тілек арқылы жеткізеді |
«2 жұлдыз, бір тілек» |
стикер |
Бағалау: |
Бағалау шкаласын түсіндіру |
Оқушылар бағалау парағындағы ұпай сандарын санап. жиынтық ұпай шығарады |
Қорытынды бағалау парағы бойынша шығады. |