Коучингтің тақырыбы: «Жаңа модульдің жеті кереметі» |
Мектеп: Ақмола облысы Бурабай ауданы «№7 мектеп-лицейі» КММ |
|
Күні |
18.04.2019 жыл |
|
Жауапты |
Муканова Корлан Амандыковна |
|
Қатысушылар |
«№7 мектеп-лицейі» КММ-нің педагогикалық ұжымы |
|
Мақсаты |
Мектеп ұстаздарын курс Бағдарламасымен таныстыру. Оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып, оқу мен оқытуда жаңа әдіс — тәсілдер арқылы оқушыларды бітімге, келісімге қол жеткізуге үйрету, белсенділікке ынталандыру. Жеті модульдің стратегиялары мен әдіс- тәсілдерін пайдаланудың жолдарын ұсыну. |
|
Күтілетін нәтиже |
Коучингке қатысушылар жеті модуль туралы көзқарастарын одан әрі дамыта отырып,тәжірибеде топтық жұмысты, топтағы көшбасшылықты, сын тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды пайдаланады. Жеті модуль әдіс-тәсілдерін тәжірибесіне жинақтайды. |
|
Коучингтің кезеңдері |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, ынтымақтастық байланыс орнату, топқа бөлу. (7 минут) |
«Шаттық шеңбер» Топқа бөлу «Мен керемет адаммын» |
Шеңберде тұрып бір-бірлеріне жылы лебіз, тілек айтады. «Шаттық шеңберде» тұрып, кезектесіп «мен керемет адаммын» деп айта отырып, ІІІ топқа бөлінеді. І топ – «мен» ІІ топ – «керемет» ІІІ топ – «адаммын» |
Ынтымақтастық байланысты орнатады |
|
Презентация (15 минут) |
АҚТ |
«Жеті модульдің жеті кереметі» тақырыбында презентацияны көре отырып, Бағдарламаның жеті модулі туралы түсінік алады. Мұғалімдер алған ақпаратты өздерінің тәжірибесімен салыстыра отырып, білімдерін толықтырады |
Мектеп ұстаздары курс Бағдарламасымен танысады. Оқытудың 7 модулі туралы түсінік алады. |
Проектор, «Жеті модульдің жеті кереметі» тақырыбындағы презентация |
Негізгі бөлім (30 минут) |
«Әлемнің жеті кереметі» бейнеролигін көрсету. Топпен жұмыс Постерді құрастыру және қорғау «Әткеншек» әдісі бойынша коуч жобаларды бағалауға ұсынады. 1) эстетикалық талап – 1ұпай; 2) тақырыптың ашылуы – 1 ұпай; 3) жобаны қорғау – 1 ұпай; 4) сұрақтарға жауап – 1 ұпай. Сергіту сәті (Логикалық ойын түрінде өткізіледі) Сөзжұмбақты шешу |
Мұғалімдер бейнероликті көреді. Фильм туралы ойларын айтады. Топта бейнероликті талдайды, сұрақтарға жауап береді. Тосын сұрақ: «Бала бойындағы кереметті қалай көруге болады?» Топпен жұмыс, «Менің мамандығымның жеті кереметі» тақырыбында постер құрастырады, әр топтың лидері (спикері) жобаны қорғайды, ортада талқылайды. Топтар бір-бірімен жобаларымен алмасады, бағалайды. Коучингке қатысушылар сергіту сәтіне қатысып, ойын ойнайды. Сөзжұмбақты шешеді. |
Қатысушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Топпен жұмыс топтағы жұмысты өзара бекітеді, жеке дара проблеманы шешуге мүмкіндік береді, тапсырманы орындау барысында өзара толықтыру үрдісі психологиялық ахуалды жақсартады, диалогты жүргізуге бейімделеді және өз ойын қосуға үлесін қосады. Мұғалімдер тәжірибе барысында «бағалау» модульін пайдалана отырып, өздерін критерии бойынша бағалауды үйренеді. Мұғалімдер бойларын жазады. |
Проектор, бейнефильм, плакаттар, маркерлер, стикерлер. |
Рефлексия (15 минут) |
Бейнеролик көрсету. «Сөзді (фразаны) жалғастыр...»
|
«Барлық балалар керек» бейнеролигін көріп, өз ойларымен бөліседі. Сұрақтарға жауап береді. |
Педагогикалық мамандықтың қандай ғажап, маңызды, өте жауапты және ХХІ ғасыр мұғалімі жаңа форматты болу керек екендіне көз жеткізеді. |
Проектор, бейнеролик, Стикерлер. |