Коучинг тақырыбы: 7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру
Мерзімі |
|
Тақырыбы |
7 модуль – заманауи әдіс түсінігін қалыптастыру |
Мақсаты |
Мектеп ұстаздарын курс Бағдарламасымен таныстыру, оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып, оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдер арқылы оқушыларды бітімге, келісімге қол жеткізуге үйрету, мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке ынталандыру, 7 модуль туралы маңызды ақпарат алу, . |
Күтілетін нәтиже |
Коучингке қатысушылар 7 модуль туралы көзқарастарын одан әрі дамыта отырып, тәжірибеде топтық жұмысты, топтағы көшбасшылықты, сын тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды пайдаланады. |
Ресурс |
МАН,үлестірме ,бағдарлама,глосарий |
Құрал - жабдықтар |
интерактивті тақта, бейнеслайдтар, постерлер, маркер |
№ |
Коучинг кезеңдері |
Қолданатын әдіс-тәсілдер |
Уақыты |
Коучинг қатысушы- лардың іс- әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Ұйымдастыру (сәлемдесу, топқа бөлу) қатысушыларға түрлі-түсті кәмпиттер тарату, сол бойынша бөлу |
Топқа бөлу |
5 минут |
Шеңберде тұрып бір- біріңізге тілек айту |
Ынтымақтас- тық байланыс орнату. |
2 |
Фильм көрсету |
Интербелсенді тақта Бейнеролик «Уәж» |
5 минут |
||
3 |
Интерпретация |
Бейнероликті талдау |
10 минут |
Фильм туралы өз ойларын айту |
Қатысушылар-дың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. |
4 |
7 модуль туралы түсініктерін кеңейту |
Интербелсенді тақта Слайд арқылы түсіндіру |
20 минут |
Тыңдау. Сұрақ- тарға жауап беру. |
Қатысушыла рдың ойын біріктіру, топтастыру. Мұғалімдер алған ақпаратты өздеріні тәжірибесімен салыстыра отырып, білімдерін толықтырады |
5 |
7 модуль бойынша 3 топқа бөлу 1 топ – «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» 2 топ – «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану» 3 топ – « Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ж»не оқу», «Оқытуды басқару және көшбасшылық» |
топпен жұмыс, постер жасау, қорғау |
30 минут |
Топпен жұмыс, постер құрастырады, әр топтың лидері жобаны қорғайды, ортада талқылайды |
Топпен жұмыс топтағы жұмысты өзара бекітеді, жеке дара проблеманы шешуге мүмкіндік береді, тапсырманы орындау барысында өзара толықтыру үрдісі психологиялық ахуалды жақсартады, диалогты жүргізуге бейімделеді және өз ойын қосуға үлесін қосады |
6 |
«Әткеншек» әдісі бойынша коуч жобаларды бағалауға ұсынады. 1) эстетикалық талап – 1ұпай 2) тақырыптың ашылуы – 1 ұпай 3) жобаны қорғау – 1 ұпай 4) сұрақтарға жауап – 1 ұпай |
Критерии |
20 минут |
Топтар бір-бірімен жобаларымен алмасады, бағалайды |
Мұғалімдер тәжірибе барысында «бағалау» модульін пайдалана отырып, өздерін критерии бойынша бағалауды үйренеді |
7 |
Сергіту сәті |
Би жаттығулары |
5 минут |
Қимыл жасау арқылы сергіту ъ |
|
8 |
Қорытынды Рефлексия |
|
5 минут |
Не ұнады? Не ұнамады? Сұрақтарға жауап береді. Қатысушыл ар өзін өзі бағалау. |
Қатысушылар -дың пікірін анықтау |