Коучинг тақырыбы: "Диалогтік оқытудыңәңгімелесі түрлерінің сипаттарынбілу»
Мерзімі |
|
Коучинг тақырыбы |
"Диалогтік оқытудың әңгімелесі түрлерінің сипаттарын білу»
|
Жалпы мақсат |
Мұғалімдерге диалог түрінде оқыту туралы түсінік беріп, әңгімелесудің үш түріне сипаттама беру. Мұғалім мен оқушылар арасында диалогтік өзара әрекеттестік арқылы ойлауды дамыту,ойлау туралы ойлануға үйрету, өзіндік пікірлерді дәлелдеуге бағыттауы, бағалаудың түрлі жүйелерін пайдалану. |
Ресурс |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, қосымша дерек көздері |
Оқу нәтижесі |
«Диалог түрінде оқыту» модулімен танысу арқылы елестетуге, баламалы шешімдер қабылдауға, іс- әрекеттің түрлендірілген тәсілдерін енгізуге ықпал етеді, қатысушылардың ойлау қабілеттерін дамытады, функционалдық сауаттылыққа бейімділікті қалыптастырады. |
Оқыту әдістері |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Топтық жұмыс |
Тапсырмалар |
Сұрақтарға жауап іздеу, маңызды жауап беру, сыни тұрғыдан ойлану, жауаптарды дәлелдеу; формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия |
Құрал - жабдықтар |
А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, слайдтар, таныстырылым, суреттер, бейнероликтер |
№ |
Коучинг кезеңдері |
Қолданатын әдіс-тәсілдер |
Уақыты |
Коучинг қатысушы- лардың іс- әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Ұйымдастыру (сәлемдесу, топқа бөлу) |
Топқа бөлу «Әткеншек» ойыны |
5 минут |
Кіші және үлкен топқа бөлу, бір-біріне сұрақ қояды:1. Кеше қандай дәмді ас мәзірледің? 2. Өзіне арнап қандай зат сатып алдың? |
Ынтымақтас- тық байланыс орнату |
2 |
Бейнеролик көрсету Интерпретация |
Интербелсенді тақта Бейнеролик «Таттата» Бейнеролик «Таттата» |
5 минут 5 минут |
бейнероликке назар аудару Бейнеролик туралы өз ойларын айту |
Қатысушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту |
3 |
Диалогтік оқытудың әңгімелесу түрлерінің сипаттары туралы түсініктерін кеңейту |
Александрдің (2008) диалогтік оқыту туралы берген түсініктемелері және Мерсердің әңгімелесудің зерттеуі бойынша әңгіменің үш түріне түсінігтері жазылған парақтарды топпен бірлесіп талдау, постер жасау, қорғау |
15 минут |
Постер негізінде болжау, сыни тұрғыдан ойлау, бір-бірін тыңдау әрекеттері. Сұрақтарға ауызша жауап беру. Негізгі сұрақтар бойынша пікірлесу, жеке, жұптық, топтық жұмыс жасау. Көшбасшылар жобаларды таныстырыуы |
Мұғалімдер пікірлерін жинақтайды, негізгі тақырыпқа назар аударады ойұшқырлығы, ой қозғайды, жобаларын қорғайды |
4 |
Бағалау |
Жасалған жобаларды бағалау |
5 |
1.Өзін-өзі бағалауы 2.Топтардың бағалауы 3.Мадақтау, бас бармақ көрсету |
Тақырыпты айқын ашқан топтың жұмысы |
5 |
Сергіту сәті |
«Жан досым» әнін караокемен қосылып айтады |
5 |
Мұғалімдер сергіту сәтінде бір-бірімен қол ұстасып, хормен ән айтады. |
Адамға жақсы көңіл- күй сыйлау |
6 |
Қорытындылау Рефлексия |
2 жұлдыз, бір тілек |
5 минут |
Не ұнады? Не ұнамады? Сұрақтарға жауап береді. Қатысушылар өзін өзі бағалауы. |
Қатысушылардың пікірін анықтау |