Сабақ тақырыбы: |
«Қазақстан-2050» стратегиясы 11- 12. 02.19. 11 сынып |
|
Білімділік: Дамытушылық: Тәрбиелік: |
Тілдік құрылымдар негізінде оқу шылардың ҚР Президентінің халыққа жолдауы жайлы ақпараттық ұғымын қалыптастыру. Лексикалық тақырып аясында ресми стильдің ерекшеліктері туралы мағлұмат беру. Қазақ тіліндегі мәтіндер негізінде оқу шылардың бәсекеге қабілетін дамыту. Оқушылардың сезімін ояту. |
|
Сабақтың түрі: |
Жаңа сабақты меңгерту Білімді жүйелеу сабағы |
|
Сілтеме: |
ҚР Президентінің Жолдауы, Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы. |
|
Жетістік критерийлері: |
Оқу шының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде ҚР Президентінің халыққа Жолдауы туралы ақпарат береді, оны өзгелерге таныстыра алады. Оқу шының орташа жетістігі (ООЖ): өз сөзімен «Қазақстан-2050» стратегиясының артықшылықтарын сипаттайды. Оқу шының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында сыныптастарымен ҚР Президентінің халыққа Жолдауы жайлы тілдеседі,қазақша сөйлеу үлгілері арқылы диалог құра алады. |
|
Негізгі түсініктер: |
Мәңгілік ел, зияткер ұлт. |
|
Сабақтың көрнекілігі: |
Интерактивті тақта, слайдтар, плакат, маркерлер, «ҚР Президентінің жолдауынан» үзінді, тақырыпқа қатысты буклеттер, альбомдар мен суреттер |
|
Оқыту әдістері: |
||
байланыс: |
Саясаттану. География. Тарих. |
|
Дерек көздері: |
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Оқушыларға психо логиялық ахуал туғызу |
Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «жолдау» сөзіне ассоциограмма құрғызады. |
Әр оқу шы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады. |
Өткен сабақты тексеру |
Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды еске түсіреді. «Жылдар сөйлейді» тапсырмасын орындаймыз |
Мұғалім ойын арқылы қойған сұрақтарға жауап бере ді. |
І Қызығушылықты ояту |
Оқу шылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында интерактивті тақтадан бүгінгі тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарды көрсетеді, ой шақыру сұ рақтарын қояды |
Сұ рақтарға жауап береді |
ІІ Мағынаны тану |
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен, тер миндер мен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқу шыларға қайталатады. |
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөз дерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Сөздерді дұрыс айту арқылы ауызша жаттығу жүргізеді. |
2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 2-тап сырма ны орындатады |
Айтылым. Сұрақ тарға жауап береді. |
|
Ә) Жазылым. Оқу лықтағы 3-тап сырма ны орындатады. |
Жазылым. Сөздерді дұрыс орналастырып, сөйлем құрап жазады, сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді. |
|
Б) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Жаңа сөздердің мағыналарын түсіндіреді, синонимдерін табады |
|
3. Грамматика. Хабарламаның үлгісін меңгертеді. |
Хабарламаның үлгісін меңгереді. |
|
4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Мәтінмен жұмыс істеудің не гіздерін қалыптастыру үшін оқу лықтағы 4-тап сырманы орындатады. |
Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Мәтінді тыңдайды, түсінгенін айтады. |
|
Ә) Жазылым. Айтылым. Оқу лықтағы 4-тапсырманы орындатады. |
Жазылым. Айтылым. Мәтіннен өзіңе ұнаған 5 кеңесті дәптеріне жазады, өз ойын айтады, мәтінді жалғастырып әңгімелейді |
|
Б) Оқылым. Айтылым. Жазылым. Оқу лық тағы 5, 6, 7, 8-тап сырманы орындатады. |
Оқылым. Айтылым. Жазылым. Пікірталас ұйымдастырады, «Қос жазба» күнделігін толықтырады, 10 пікір жазады. |
|
5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Айтылым. Оқу лықтағы 10, 15-тап сырманы орындата ды. |
Жазылым. Тілдесім. Айтылым. Кестені толықтырады, қою қаріппен жазылған сөз тіркестерін көшіріп жазады, сөйлем құрайды. Хабарлама, әңгіме жазып үйренеді. |
|
Ә) Жазылым. Тілдесім. Оқулықтағы 16,17-тапсырманы орындатады |
Жазылым. Тілдесім. Пікірталас өткізеді. Бес жолды өлең құрастырады. |
|
ІІІ Ойтолғаныс |
Венн диаграммасын толтырады. |
«Алғашқы қоңырау» мен «Соңғы қоңырау» туралы әңгіме лейді. |
IV Бекіту |
Оқулықтағы 11, 12, 13,14-тапсырманы орындатады. |
Хабарламаны орыс тіліне аударады, сөйлем құрайды, сыныптасымен тілдеседі. |
V Бағалау |
Формативті бағалау. Мұғалім оқу шыларға «жеке журналын» таратып береді. Оқу шылар өзін бағалап болғаннан кейін қорытынды бағаны өзі қояды. |
Оқу шылар тақырып бойынша өз жетістіктерін бағалап, «жеке журналдары на» бағасын қояды. |
"Қазақстан-2050" стратегиясы
Полная версия материала