Мақсаты: Ұстаздардың тәжірибесін жетілдіру мақсатында оқуды және оқу үшін бағалауға теориялық және практикалық жағынан кәсіби қолдау көрсету
Күтілетін нәтиже: Әріптестерім бағалаудың түрлерін іс жүзінде қолдана алады және өз бағалау критерийлерқұрастыра алады.
Жаңаша әдіс-тәсілді толық меңгеріп кетпеді, тек жеткілікті дәрежеде үйреніп, іс –тәжірибесінде пайдаланды.Ол ескі бір сарынды дәстүрлі сабақтардың тиімсіздігін түсініп жаңа әдіс-тәсілдерді білім сапасын көтерудегі маңызын түсінді. Тәлімгерлік тәжірибесінен өзіне біраз дүниелерді түйді ,.Ол жаңа сабақ барысында балалармен топпен,жұппен, диалогтік оқыту арқылы рөльдік ойындарды жүргізе отырып,олардың сөздік қорының мол екендігін,бағалаудың түрлерін сәтті және орынды қолдануды,дарынды және талантты балалардың түрлі деңгейде екенін ,сөйлеу мәдениетінің қалыптасатынын байқады.Жас маман болғаннан кейін көрсеткен әдіс-тәсілге қызығушылық танытып отырды