Күні:3.10.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні:Айжарыкова |
|||||
Сыныбы: 8 Б |
||||||
Сабақтақырыбы |
Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер |
|||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
8.1.1.10 пропорционал кесінділерді салу ; |
|||||
Сабақмақсаттары |
Оқушыларбілетінболады:
|
|||||
Бағалаукритерийлері |
Оқушылар: біледі:
қолдана аладаы:
|
|||||
Тілдікмақсаттар |
Оқушылар:
Пәндік лексика және терминология:
|
|||||
Құндылықтардыдарыту |
Оқушылардыоқуға, жауапкершілікке, байқампаздыққа, өзойларынеркінайтабілуге, өзінесенімділіккетәрбиелеу |
|||||
Бастапқы білім |
Үшбұрыштардың теңдігінің белгілері, параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштар,параллеограммның белгілері, қатынас және пропорция. |
|||||
Сабақтыңтүрі |
Өткен тақырыпты бекіту |
|||||
Сабақбарысы |
||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Топтық жұмыс. Бүгін, өткендегі өткен Фалес теоремасына және пропорционал кесінділер туралы теоремаға есептер шығарамыз. Ол үшін ең алдымен үйге берілген теоремаларды еске түсіріп алайық. Декек үш топтан үш оқушы бір сәтте үш тақтаға шығып, дәлелдеуі керек.
Жауаптарын слайдтан көрсетіп, бірден есеп шығаруға көшу. Аталған сұрақтардан кейін оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап, «дамудың жақын аймағын» анықтау. |
|||||
Сабақтың ортасы 15 мин |
Жұптық жұмыс. Есептер шығару. Оқушылар жеке жұмыс жасайды, бірақ өзінің жұбынан түсінбеген сұрақтарын сұрап, ол жайлы талқылай алады. Егер тіпті түсінуге қиын болып жатса, оқушылардың бірін бірі оқыту әдісін қолдануға болады. Демек, топпен жұмыс жасап, оны өзге топқа немесе түсінбеген оқушыға түсіндіреді. Бірігіп қорытынды жасайды. |
Қосымша 1 |
||||
Сабақтың ортасы 15мин |
Жекелеме жұмыс. (Формативті бағалау) Оқушыларға тапсырманы орындауға жеткілікті уақыт беру керек. Мұғалім жұмыс нәтижесінің қорытындысына құлақ сап тыңдайды, тексереді. Оқушылар есепті шығарады. Мұғалім тексеріп бағалайды. |
Қосымша 2 |
||||
Сабақ соңы 5 мин |
Рефлексия Не білемін ... Мен бүгін ... білдім. Не істей аламын... Үйрендім… Мен енді … істей аламын.Мен … түсіндім. Үй тапсырмасы. Торемалар мен олардың дәлелдеуін білу. |
|||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Тапсырмаларды орындауларын дерліктей тексеріп, әр есептің толық шыққандығын қадағалау. Оқушыдан тапстырманы топқа түсіндіруін талап ету. |
Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Интерактивті тақтаны қолдану |
||||
Топқа бөлген кезде оқушыларды әр деңгейлі топтарға бөлуді ұйымдастыру, яғни бір топта не жұпта бір бірінен ойлау деңгейлері әртүрлі оқушыларды отырғызған абзал. |
Практикалық және топтық жұмыстары орындауына байланысты оқушылар өздерін өздері және бірін бірі бағалайды. |
Құндылықтар: Өзгенің еңббегін бағалауға, өзіне баға беруге үйреету.; Тапсырмаларды толық әрі жүйелі орындауға дағдыландыру. |
Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер
Полная версия материала