Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер

Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер

ya_socials
Опубликовано:
Автор: jamila9202 978

Күні:3.10.2019

Мұғалімнің аты-жөні:Айжарыкова

Сыныбы:  8 Б

Сабақтақырыбы

Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

8.1.1.10 пропорционал кесінділерді салу ;

Сабақмақсаттары

Оқушыларбілетінболады:

  • Фалес теоремасын;
  • пропорционал кесінділер туралы теореманы және оның қолданылуын; 
  • есептер шығару кезінде теореманы қолдануды. 

Бағалаукритерийлері

Оқушылар:

біледі:

  • Фалес теоремасын;
  • пропорционал кесінділер туралы теореманы және оның қолданылуын; 

қолдана аладаы:

  • дәлеледеу кезінде үшбұрыштардың теңдігін; 
  • параллеограммның белгілерін; 
  • есептер шығаруда теоремаларды.

Тілдікмақсаттар

Оқушылар:

  • дәллдеу жұмыстарын толықтай негіздей алады;
  • әрбір орындаған тапсырмасын жүйелі әрі ғылыми тілде көрсетеді.

Пәндік лексика және терминология:

  • параллель, қабырғалардың теңдігі;
  • төртбұрыш, параллелограмм;
  • қарсы, іргелес қабырғалар;
  • параллклограмм белгілері.

Құндылықтардыдарыту

Оқушылардыоқуға, жауапкершілікке, байқампаздыққа, өзойларынеркінайтабілуге, өзінесенімділіккетәрбиелеу

Бастапқы білім

Үшбұрыштардың теңдігінің белгілері, параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштар,параллеограммның белгілері, қатынас және пропорция. 

Сабақтыңтүрі

Өткен тақырыпты бекіту

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Топтық жұмыс.

Бүгін, өткендегі өткен Фалес теоремасына және пропорционал кесінділер туралы теоремаға есептер шығарамыз. Ол үшін ең алдымен үйге берілген теоремаларды еске түсіріп алайық. Декек үш топтан үш оқушы бір сәтте үш тақтаға шығып, дәлелдеуі керек.

  1. Фалес теоремасы қалай тұжырымдалады? Дәлелдеуі.
  2. Пропорционал кесінділер туралы теорема (Фалестің жалпыланған теоремасы)? Дәлелдеуі.
  3. Үшбұрыш биссектрисасының қасиеті? Дәлелдеуі.

Жауаптарын слайдтан көрсетіп, бірден есеп шығаруға көшу.

Аталған сұрақтардан кейін оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап, «дамудың жақын аймағын» анықтау. 

Сабақтың ортасы

15 мин

Жұптық жұмыс. Есептер шығару.

Оқушылар жеке жұмыс жасайды, бірақ өзінің жұбынан түсінбеген сұрақтарын сұрап, ол жайлы талқылай алады. Егер тіпті түсінуге қиын болып жатса, оқушылардың бірін бірі оқыту әдісін қолдануға болады. Демек, топпен жұмыс жасап, оны өзге топқа немесе түсінбеген оқушыға түсіндіреді. 

Бірігіп қорытынды жасайды.

Қосымша 1

Сабақтың ортасы

15мин

Жекелеме жұмыс. (Формативті бағалау)

Оқушыларға тапсырманы орындауға жеткілікті уақыт беру керек. Мұғалім жұмыс нәтижесінің қорытындысына құлақ сап тыңдайды, тексереді. Оқушылар есепті шығарады. 

Мұғалім тексеріп бағалайды.

Қосымша 2

Сабақ соңы

5 мин

Рефлексия 

Не білемін ...          Мен бүгін ... білдім.

Не істей аламын...    Үйрендім… 

Мен енді … істей аламын.Мен … түсіндім.

Үй тапсырмасы.  Торемалар мен олардың дәлелдеуін білу.

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Тапсырмаларды орындауларын дерліктей тексеріп, әр есептің толық шыққандығын қадағалау. Оқушыдан тапстырманы топқа түсіндіруін талап ету.

Қауіпсіздік ережелері 

АКТ-мен байланыс

Интерактивті тақтаны қолдану

Топқа бөлген кезде оқушыларды әр деңгейлі топтарға бөлуді ұйымдастыру, яғни бір топта не жұпта бір бірінен ойлау деңгейлері әртүрлі оқушыларды отырғызған абзал.

Практикалық және топтық жұмыстары орындауына байланысты оқушылар өздерін өздері және бірін бірі бағалайды.

Құндылықтар:

Өзгенің еңббегін бағалауға, өзіне баға беруге үйреету.;

Тапсырмаларды толық әрі жүйелі орындауға дағдыландыру.

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты