ІІІ бөлім. Әрекеттегі маркетин. |
Мектеп |
|||
Күні:18-19.02.2020 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
Сынып: 10. |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Сабақтың тақырыбы |
SWOT -талдау |
|||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.4.1 SWOT талдаудың тағайындалуын түсіну; 10.3.4.2 Зерттелетін өнімнің күшті және әлсіз жақтарын бағалау кезінде SWOT талдауды тәжірибеде қолданады |
|||
Сабақтың мақсаты |
Қолайлы жағдай туғызу. Оқушылардың өздігінен: -SWOT талдауды түсінуде; -зерттелетін өнімнің күшті және әлсіз жақтарын бағалау SWOT талдауды тәжірибеде қолданауына |
|||
Бағалау критерийі (Күтілетін деңгейлік нәтижелер) |
1-меңгеру деңгейі. Барлық оқушы SWOT-талдаудың міндетін түсінеді (өнімсіз деңгей); 2-меңгеру деңгейі. Олардың ішінен көбісі;фирманың SWOT-талдамасының құрамын түсінеді.Оқушылар алған білімін тереңдетеді,жүйелейді(конструктивті деңгей) 3-меңгеру деңгейі. Олардың ішінен кейбірі:зерттелетін өнімнің күшті және әлсіз жақтарын бағалау кезінде SWOT-талдауды тәжірибеде қолдана алады.Тақырып бойынша алған білімнің толықтылығы қамтамасыз етіледі (өнім деңгейі).Тақырыпты толық меңгерген оқушы шығармашылық тапсырманы орындайды. |
|||
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терминология:түйіткілді факторлар-критические факторы- critical factory;негізгі элементтер-базисные элементы-basic elements;фокустау-фокусирование-focusing;саралау-ранжирование-ranging. |
|||
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау,топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, басқалардың пікірін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады |
|||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Джигсо», «Құндылықтар спектрі», «Жеті сұрақ», «Шеңбер бойымен сұрақ қою», «Блоб ағашы» |
|||
Қолданылатын ресурстар |
Оқулық, оқушының жеке дәптері, мұғалім кітабы, электронды қосымша, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар, маркерлер, «Блоб ағашының» суреті салынған флипчарт, смайликтің суреті салынған стикерлер |
|||
Алдыңғы білім |
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы тақырыппен логикалық көпір құрау, мысалы: «Есіңе түсір!» айдарындағы сұрақтар бойынша: 1. Кабинеттік және далалық зерттеулер деген не? 2.Алғашқы және қосымша ақпарат деген не? |
|||
Сабақтың басы 10 минут |
1.Оқушылармен амандасу. Мұғалім сыныпта жағымды ахуал орнату үшін , Болашақ серіктестер арасында жағымды атмосфера құру , қатар отырған оқушылар бір-бірінің жақсы жақтарын айтады 2.Сыныпты топқа бөлу. Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің басшысын және топтың атауын таңдайды. Әл Фараби тобы Шоқан Уәлиханов тобы Абай Құнанбаев тобы 3.Тақырыпқа деген қызығушылықты ояту, проблемалық жағдай тудыру. Мұғалімнің сөзі: Сәлеметсіздерме, балалар! Бүгінгі сабақ «SWOT -талдау» тақырыбын зерттеуге арналады. Алдымен, есімізге түсірейік: 1. Кабинеттік және далалық зерттеулер деген не? 2.Алғашқы және қосымша ақпарат деген не? Жұптасқан оқушылар сұрақтарды талқылайды, пікір алмасады. Мұғалім оқушы-лардың жауаптарын тыңдайды, оларды толықтырады. Жеке оқушыларға ауызша ескертулер жасайды немесе түсіндіреді. |
|||
Сабақтың ортасы-тақырыпты өз бетімен меңгеру 10 минут Сергіту сәті 2 минут |
1.«Сұрақтарға жауап берейік» дағдысы. Өткен материал бойынша сұрақтарға жауап берейік.
2)Оқушылар бірінен соң бірі сұрақтарға жауап береді,оқытушымен бірге негізгі идеяларын талқылайды,оны дәптеріне жазады. 2.«Ойланайық, талқылайық» дағдысы Топтық жұмысты ұйымдстырыңыздар.Берілген сұрақтарды талдаңыздар.
«Жеті шырақ» жаттығуы(жақсы,баяу музыкамен орындалады).Ыңғайлы отырып,көзіңізді жұмыңыз,терең демалыңыз.Сізден шамамен метр қашықтықта бір метр қашықтықта жеті жанып тұрған шырақ бар екендігін елестетіп көріңіз... Мүмкіндігінізше баяу,терең демалыңыз.Енді осы шырақтардың біреуін қажет деп ойлап көріңіз.Деміңізді толығымен шығарып,оның бағытына қарай барынша үрлеңіз.Шырақ жалыны дірілдеп барып,өшеді...Сіз қайтадан баяу тыныс алып қалған алты шырақты біртіндеп үрлеп өшіресіз. 5.«Қолданып көрейік»дағдысы. Болашық кәсіпкер ретінде өзіңіздің артықшылықтарыңыз бен кемшіліктеріңізді, сыртқы қауіп-қатерлер мен мүмкіндіктеріңізді ескере отырып, SWOT-талдау жүргізіңіздер. Виртуалды фирманың SWOT-талдамасын дайындаңыздар. Шығармашылық тапсырма. Қазақстандық компаниялардың маркетинг мысалдарын зерттеңіздер,олардың біреуін таңдап, SWOT-талдау құрастырыңыздар. 6.«Ой бөлісейік» дағдысы. Пікір алмасу. «Шеңбер бойымен сұрақ қою» әдісі Топтың ішінде талқылап,сыныптастарыңыздың алдында баяндаңыздар. |
|||
Сабақтың соңы. Кері байланыс 3 минут |
Жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне смайликті таңдап, тақтада ілулі тұрған «Жетістік сатысы» суреті бар флипчартқа жапсырады. Мұғалім сабақтың қорытындысын шығарып, нәтижесін өзінің жеке сынып журналына тіркейді. |
|||
Рефлекция 5 минут |
(Мұғалім жауаптарды өзінің жеке журналына жазады) Сұрақтарға жауап беріңіз: 1.Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? 2.Бүгін оқушылар не білді? 3.Сыныптағы ахуал қандай болды? 4.Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе? 5.Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? 6.Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? |
|||
Қорытынды бағалау 10 минут |
1.Қандай екі нәрсе табысты болды (Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды ( Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 3.Сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз |
|||
SWOT- талдау
Полная версия материала