Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Жоңғария очерктері

Жоңғария очерктері

ya_socials
Опубликовано:
Автор: bakytgul03 647

Қысқамерзімді сабақ  жоспары

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:Саяхат және туризм

Мектеп: «Семей қаласындағы №6 гимназиясы» КММ

Күні:16.03.2018ж


Мұғалімнің аты-жөні:

Масалимова Бакытгуль Ешенгазиновна

Сынып:6Пәні:қазақ тілі мен  әдебиеті

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері» (үзінді) 


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.О2. Ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік,  мінездеме, түсініктеме, өмірбаян, түйіндеме).

6.Ж1. Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу.

6.ТБ2. Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Шоқан Уәлихановтың «Жоңғария очерктері» үзіндісінің стильдік ерекшелігін анықтайды. 

Стильдік ерекшелікті сақтай отырып, 3 күнге күнделік жазады. Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады. 

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өз күнделіктерін негізге ала отырып, өздері саяхаттап барған көрнекті жерлер туралы «Хикая картасын» жасайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Ш.Уәлихановқа  жас ұрпақ атынан алғысхат жолдайды.

Бағалау критерийі

Ш. Уәлихановтың «Жоңғария очерктері» үзіндісінің стильдік ерекшелігін анықтайды.

Стильдік ерекшелікті сақтай отырып, күнделік жазады. Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: үзіндінің стильдік ерекшелігін анықтайды. Стильдік ерекшелікті сақтай отырып, күнделік жазады. Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:эпистолярлық стиль, саяхат, бағыт, өлкетану,күнделік, экспедиция, Жоңғария.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:саяхат, саяхатшы,көрнекті жерлер, мұражай.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сіздер саяхаттап көрдіңіздер ме?

Саяхаттаған сіздерге ұнайды ма?

Саяхат туралы естеліктеріңізді қалай сақтайсыздар?

Сіздер күнделік жазып көрдіңіздер ме?

Күнделік жазудың қажеті бар деп ойлайсыздар ма?Не үшін?

Не себепті ..... деп ойлайсыз?

Ш.Уәлиханов не себепті күнделік жазды деп ойлайсыздар?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» тармағы. 

Отансүйгіштікке, туған жерінің тарихына деген қызығушылыққа, өз елінің Ұлы адамдарын қадірлей білуге тәрбиеленеді.

Пәнаралық байланыс

Тарих, өлкетану, география.

Алдыңғы оқу

Ш.Уәлихановтың өмірбаяны мен еңбектері туралы жас ерекшеліктеріне сай мағлұматтары бар. 

Жоспар

Сабақта жоспарланған 

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар 

Сабақтың 

басы

7 мин



2мин







2мин



2мин





1мин


Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, тілдік ортаға бейімдеу, эмоционалдық ахуалға көңіл бөлу, сабаққа дайындығын қадағалау, шағын топтарға ұжымдастыру.

  • «Сәлем - сөздің анасы» - қазақ ұлттық амандасу этикетіне сай амандасып , бір-біріне жылы лебіз айтады. 

(Үлгі: Қайырлы күн! Мен саған жақсы көңіл-күй тілеймін! Ассалаумағалейкум! т.б.)

  • Шағын топтарға топтастыру: 1,2,3 реттік саны бойынша үш топқа ұжымдасады.
  • «Адрестелген сұрақ» ойыны арқылы алдыңғы білімді пысықтау.С

Ойын тәртібі: бірінші оқушы 1 сұрақ қойып, жауап беретін оқушының атын атайды. Аты айтылған оқушы жауап беріп, өзінің сұрағын қойып, сұрақты келесі кімге жолдайтынын айтады.)

  • Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаттары, бағалау критерийлерімен  таныстыру.


 





















Интербелсенді тақтадан көрсету

Сабақтың ортасы

23 мин


5 минут









18 минут





















1. Тапсырма: «Шоқанның күнделігі» мәтінімен жұмыс Ж. Т

Дескрипторлары:

  1. «Шоқанның күнделігі» мәтінін зерделеп 2 рет оқиды.
  2. Ойлан, жұптас, бөліс. Стильдік ерекшелігін анықтайды, топта талқылайды, ойларымен бөліседі. 

Стиль түрлерінің ерекшеліктері жазылған дайын парақтар үлгі ретінде ұсынылады.

ҚБ «Бағдаршам» 


2.Тапсырма «Менің күнделігім» Ж, ЖЖ

Өздері демалыс кезінде уақытты жақсы өткізген кездеріне 3 күндік күнделік жазады.

Дескрипторлары:

  1. Үш күн бойы болған оқиғаны, барған көрнекті жерлерді қамтып, күнделік жазу стилін сақтап,  3 күнге өз күнделігіңді жаз.
  2. Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыр.


(оқушылардың көпшілігіне бағытталған тапсырма)

  1. Өз күнделігіңді негізгі алып «Хикая картасын» толтыр. Шығармашылық жұмыстың безендірілуіне көңіл бөл (креативті көзқарас құпталады). 


«Бабалар мұрасы – ұрпаққа аманат» Ж 

(оқушылардың кейбіріне ұсынылатын тапсырма) 

Өзінен кейін қалдырған құнды мұрасы үшін Ш.Уәлихановқа  жас ұрпақ атынан алғысхат жолдайды.

Дескрипторлары:

  1. Хат құрылымын сақтайды.
  2. Хатта Ш.Уәлихановқа жас ұрпақ атынан алғыс айтады.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

https://bilimland.kz/kk

«Жоңғария очерктері» (үзінді) «Шоқанның күнделігі» мәтіні жазылған таратпа материал









http://shygharma.info/ стиль түрлері 

http://dereksiz.org/bikenova-glnafis-tokenizi-aza-tilindegi-epistolyarli-stiledi.html эпистолярлық стиль 




А4 парақтарында күнделік жазуға арналған дайын кесте

Менің күнделігім

күні

оқиға,көрнекті жерлер, т.б.




















Флипчарт, маркер, желім, түрлі-түсті қағаздар, қайшы.







А4, маркер, желім, түрлі-түсті қағаз.





Сабақтың 

соңы

10 мин



«Күнделік жазу керек пе?» 

Тақырыбында «ПОПС» формуласымен бүгінгі сабақты бекітеді.

«Галлереяға ой шарлау» кері байланыс жүреді.

«ПОПС» формуласының үлгісі экранға шығарылады

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – 

денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Барлық оқушы орындайтын «Менің күнделігім» тапсырмасы  модельдеумен ұсынылады.  Көпшілігі «Хикая картасын» толтырады. Кейбір оқушылар Ш.Уәлихановқа жас ұрпақ атынан алғысхат жолдайды.




ҚБ  «Бағдаршам», «Екі жұлдыз, бір тілек», эмоционалды қолпаштаумен бағалау.

Кері байланыс «Галлереяға ой шарлау» әдісі бойынша.

Ш.Уәлихановтың  бізге қалдырған мұрасы тікелей тарих, өлкетану, географиямен байланысты болғандықтан осы пәндермен сабағымды ұштастырамыған. Орта буын оқушыларына қарапайым өмір қауіпсіздігі ережелері, партада түзу отыру, топта жұмыс істеу ережелерін сақтауды естеріне салып отырамын. «Жоңғария очерктері» аудиокітабын, «Білімлэнд» сайтының материалдарын негізге алғандықтан ғаламтор ресурстарын, сабақ барысын, мақсатын, тапсырмаларды қолжетімді беру үшін слайд көрсетуге интербелсенді тақтаны қолданамын. Сабақ бойында Ш.Уәлихановтың еңбектері арқылы өз елінің тарихы, географиясынан хабардар болып, Отансүйгіштікке, туған жерінің тарихына деген қызығушылыққа, өз елінің Ұлы адамдарын қадірлей білуге тәрбиеленеді.










Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты