Наши контакты:
+7(777) 970-85-15
» » Қобыланды батыр жыры, ҚМЖ, 5 сынып

Қобыланды батыр жыры, ҚМЖ, 5 сынып

Бөлімнің атауы:Таза, мінсіз асыл сөз Мектеп:«Семей қаласындағы №6 гимназиясы» КММ
Күні:  Мұғалімнің аты-жөні:
Масалимова Бакытгуль Ешенгазиновна
Сынып:5 Пәні:қазақ әдебиеті Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы «Қобыланды батыр» жыры
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.А\И4 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:«Қобыланды батыр» жырының негізгі идеясын түсініп, алған әсерін сипаттап айта алады, өлең жазады;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:«Қобыланды батыр» жырынан алған әсерін сипаттап, кейіпкерге өлең жазады;
Кейбір оқушылар орындай алады: «Қобыланды батыр» жырынан алған әсері бойынша кейіпкерге хат жазады;
Бағалау критерийі
1.Кейіпкерге хат, өлең жазады.
  • болашақ ұрпақ атынан кейіпкерге хат, өлең жазады;
  • хат мазмұнында Отанға деген сүйіспеншілік сезімі туралы жеткізеді;
2.Хат, өлең мазмұнынан алған әсерімен бөліседі.
  • шығармадан алған әсерін кейіпкерлер әрекетімен байланыстырады;
  • хат құрылымын сақтайды;
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:жырдың негізгі идеясын түсініп, алған әсерін сипаттап айтады,өлең, хат жазады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қозыжауырын жебе, ақ алмасқа қол салды, семсерменен серместі
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Қара қыпшақ Қобыланды, Қызылбастың елі, Құртқа сұлу,Қараманмен Қазанға жорығы, Көбікті еліне жорығы,елін жаудан азат еткен ер.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Шығарма сіздерге қандай әсер қалдырды?
Қазіргі таңда Қобыланды сынды батырлар бар ма?
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар «Қобыланды батыр» жырын оқыту барысында ішінара іске асырылады.
Пәнаралық байланыс Қазақстан тарихы
Алдыңғы оқу
4 мин
«Өрмекші торы» әдісі арқылы жырды қайталайды. 
Жоспар
Жоспарланған 
уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар 
Сабақтың 
басы
5мин 
Топқа бөлінеді (суреттер арқылы)С.
«Кім сұрақ қояды?» ойыны
Сабақтың мақсатымен, табыс критерийлерімен танысады
Қобыланды батырдың суреті экранда тұрады 
Сабақтың ортасы
30 мин
Т.
І топ (қылқалам суретін алған оқушылар) «Қобыланды батыр» жырынан алған әсерін сипаттап «Пазл» әдісімен өлеңді толықтырып жазады. (10мин)
Ескерту: өлең мазмұнында Отанға деген сүйіспеншілік сезімі туралы айту қажет.
ІІ топ (қарындаш суретін алған оқушылар) – «Акроним» әдісімен өлең шығарады. Модельдеу ұсынылады. (10мин)
ІІІ топ (хат суретін алған оқушылар) – Қобыланды батырға хат жолдайды.   (10мин) 
Ескерту: хат мазмұнында Отанға деген сүйіспеншілік сезімі үшін Қобыландыға алғыс айту қажет.
Флипчарт, маркерлер, түрлі-түсті қағаздар, желім, қайшы.
 
 «Акроним» әдісімен  жазылған өлең үлгісі.
Сабақтың 
соңы
6 мин
«Галлереяға ой шарлау» әдісі арқылы бір – бірін бағалату. 
Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
ҚБ жүзеге асыру
стикерлер

Поделиться в социальных сетях



Материал разместил
  • 100
bakytgul
Добавил статей 2
Отзывов (0)
Добавить свой отзыв
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Топ портфолио преподавателей
Войти через: