Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер

Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер

ya_socials
Опубликовано:
Автор: tazhenova196705 977

Сабақ: 

Мектеп: №27 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тәженова Бахтыгүл Бейсенбайқызы

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың 

тақырыбы:

Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер.

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз?

9.4.1.7. Күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату, диссоциациялану дәрежесін анықтай білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:  

Диссоциациялану дәрежесін салыстырады.Күшті және әлсіз электролиттерді сипаттайды.

Оқушылардың көпшілігі істей алады: 

Диссоциациялану  дәрежесін анықтайды. Күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіреді.

Кейбір оқушылар істей алады: 

Диссоциацияланған электролиттердің дәрежесін анықтауға күрделендірілген есептер шығарады.

Бағалау критерийлері

  1. Күшті және әлсіз электролиттерді анықтайды.
  2. Диссоциациялану дәрежесін есептейді.

Пәнаралық байланыстар

Физика (электролиттер,электролиз)

Құндылықтарға баулу

Топтық және жұптық жұмыс арқылы күшті және әлсіз электролиттерді ажыратуға мысалдар келтіру негізінде ынтымақтастықпен жұмыс жасауға,өзгенің пікірімен санасуға баулу

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Не істей алады?

Күшті және әлсіз электролиттерді ажыратады. Диссоциациялану дәрежесін анықтайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): 

Күшті электролит,әлсіз электролит, диссоциациялану дәрежесі

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

Электролиттердің диссоциациялануы неге байланысты?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Электролиттердің молекулалары толық диссоциациялана ма?  әлде жартылай диссоциациялана ма? Неліктен?

Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

Күшті және әлсіз электролиттер....

Диссоциациялану  дәрежесі....

Электролиттердің  .....маңызы  бар. 

Бейнежазба  (электронды оқулық ) 

Алдыңғы оқу

Электролиттік диссоциациялану теориясының  сандық жағынан....  сипатталады.

Диссоциациялану дәрежесі...

Диссоциациялану дәрежесіне байланысты...

Жоспар

Жоспарланған уақыт

               Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басы

5 мин

2мин

3 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі. 

(Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу,оқушылардың назарын сабаққа аудару)

  1. Үй тапсырмасын сұрау(«Лездемелік сұрақтар»)

1.Электролиттер дегеніміз не?

2.Бейэлектролиттер дегеніміз не?

3. Электролиттік диссоциация

4.Электрөткізгіштер деген не?           

5.Электр тогының табиғаты жөнінде білесіздер?

ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау арқылы бағалау

Сынып оқушылары «Мозаика» әдісі бойынша  І- топ «Күшті электролиттер», ІІ- топ «Әлсіз электролиттер», ІІІ- топ «Диссоциациялану дәрежесі» сөз тіркестері арқылы топтастырылады.

Қағаз қиындылары. 

Топ ережесі сақталады.

Ортасы

30мин

4мин

13мин

2мин

6 мин

5мин

Жаңа сабақты түсіндіру

«Ой қозғау»  (бейнежазба көрсетіледі) 

-Бейне жазбадан нені байқадыңыздар?

-Электролиттер қалай жіктеледі?

-Электролиттік диссоциациялану дегеніміз не?

Топтық жұмыс.

Мәтінмен жұмыс .«Оқы, ойлан, талқыла»

Оқулықтағы мәтін(оқушылар мәтінді оқып,топта талқылайды)

І топ.    Табиғаттағы және тұрмыстағы күшті электролиттер

ІІ топ    Табиғаттағы және тұрмыстағы әлсіз электролиттер

ІІІ топ   Диссоциациялану дәрежесі

Топтық жұмыста оқушылар өз топтарында берілген тапсырмаларды орындап, жоба қорғайды.

ҚБ:  «Мадақтау сэндвичі» арқылы бағалау жүргізіледі.

Жұптық жұмыс 

Егер ерітіндідегі 200 молекуланың 20-сы ыдыраса, электролиттік диссоциациялану дәрежесі неге тең болады?   Бұл электролит күшті ме, әлде әлсіз бе?

ҚБ: (әр жұп бір-бірін бағалайды,соңынан дайын үлгі жауап арқылы жұптардың өзара қалыптастырушы бағалауы жүзеге асырылады)

Жеке жұмыс (сараланған тапсырмалар, №1 қосымшада көрсетілген)

ҚБ: дескриптор негізінде  әр оқушының жұмысына жазбаша кері байланыс беру

Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында АКТ мүмкіндіктерін қолдану. 

Бейне жазба (электронды оқулық)

Оқулықпен жұмыс. қарындаштар, А4 форматты қағаздар

Үлестірме қағаз

Үлестірме қағаздар

          

Соңы 

5 мин

3мин

2мин

Рефлексия «Білім қоржыны»

  1. Мен бүгінгі сабақта нені білдім, нені үйрендім?
  2. Нені толық түсінбедім?
  3. Алдағы уақытта нені білген дұрыс деп ойлайсың?

Үй тапсырмасы: 

«Электролиттердің күшін практикада қандай мақсаттарда қолданады?» тақырыбында мәліметтер жинақтау

Суреттер,

стикер

Қосымша  ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. 

  1. Барынша қолдауды қажет ететін оқушыға электролиттік диссоциациялану дәрежесін анықтауға бағытталған есеп шығаруда басқа есептің үлгісі беріледі.
  2. Орташа қолдауды  қажет ететін оқушыларға диссоциациялану дәрежесін анықтауға жетелеуші сұрақтар арқылы көмек беріледі.
  3. Аса қабілетті оқушыларға есептің шығару жолын өзі табу үшін диссоциацияланған электролитттердің дәрежесін анықтауға күрделендірілген есептер беріледі.

Тж «Мадақтау сэндвичі»,

Жж дайын жауап үлгісі, 

Ж  дескриптор негізінде кері байланыс беру 

Рефлексия 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? 

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Сараланған тапсырмалар

Жұптық жұмыс

Тапсырма  

Егер ерітіндідегі 200 молекуланың 20-сы ыдыраса, электролиттік диссоциациялану дәрежесі неге тең болады?   Бұл электролит күшті ме, әлде әлсіз бе?

Жеке жұмыс

Тапсырмалар

1.Күшті және әлсіз электролиттерге қандай заттар жатады?

2. а)Электролитті суда еріткенде әрбір 100 молекуладан 70 молекула ионға ыдыраған жағдайда оның диссоциациялану дәрежесі неге тең екенін есептеңіз.

б) Ерітіндідегі ыдыраған молекула саны 60-қа тең  және диссоциациялану дәрежесі 80% болса,иондарға ыдырамаған молекула саны қанша болатынын анықтаңыз.

в) Күміс нитратының 0,2М500мл  ерітінідісі  диссоциацияланғанда 8,7г  күміс иондары түзілді. Электролиттің диссоциациялану дәрежесін есептеңіз.

Бағалау критерийі

Дескрипторлар 

1.Күшті және әлсіз электролиттерді анықтайды.

2. Диссоциациялану дәрежесін есептейді.

  1. Күшті электролиттерге мысалдар келтіреді.
  2. Әлсіз электролиттерге мысалдар келтіреді.

  1. Есептің шартын мұқият оқиды.
  2. Берілгенін жазады.        
  3. Диссоциациялану дәрежесін табу формуласын жазады.

  1. Берілген шамалардың мәндерін формулаға қояды.

  1. Диссоциациялану дәрежесін табады.

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты