Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Гука02 521

Коучингсессиясының қысқа  мерзімді  жоспары

Коучинг сабағының құрылымы

Коучинг сабақтың мазмұны

Сабақтың тақырыбы

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту. Зерттеушілік әңгіме

Сабақтың  мақсаты

Ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда әңгіменің зерттеушілік түрі басымдыққа ие екенін (Мерсер), яғни оқушылардың сапалы білім алуында диалогтік оқытудың 3 түрінің (Мерсер) бірі зерттеушілік әңгіме-мұғалімдердің оқушыны әңгімеге тарту кезінде дамыту қажет болып табылатын әңгіменің түрі  (Барнс (1976) пен Мерсер (2000)) екендігін  түсіндіру

Оқу нәтижелері

Ұжымдық талқылауларда әңгіменің зерттеушілік түрі басымдыққа ие екенін түсінеді, зерттеушілік әңгіме жүргізу үстінде  оқушыны әңгімеге тартып  дамыта  алады

Әдіс-тәсіл

Жекелей, топпен, жұппен жұмыс.

Ресурстар мен жабдықтар

Плакаттар,Үлестірмелі материалдар, А4 қағазы, стикер, АКТ,түрлі-түсті магниттер, т,б Бағалау парағы, постер, презентация, бейнежазба, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, таратпа тапсырмалар

Сілтеме

Мұғалімге арналған нұсқаулық , І  (ілгері) деңгей, 2- басылым,үлест м.т.б.

Өтілетін мерзімі:

Сәуір 2014ж. 

Коучинг сабағының барысы:

Сәлемдесу, табыс тілеу 

І. Кіріспе:

Сергіту сәті және топқа бөлу кезеңі:

Сергіту: «Қара жорға» биін билейді.

Топқа бөлу: Қатарласа қалып, «ж-о-р-ғ-а» әріптері арқылы  топқа бөлінеді

(6– минут)

Фильмнен  үзінді  .

Сұрақтарға жауап:

-Көрген Фильмдеріңізде қандай іс-әрекет болып жатыр ?

-Бұл әңгіменің қандай  түрі деп ойлайсыздар? Неге?

(10– минут)

Коучинг тақырыбын анықтау. Алдарына қойған мақсаттарына  тоқталу. 

Жоспарды анықтау:

1. Диалог,оның ішінде  зерттеушілік әңгіме деген не?

2.Зерттеушілік әңгімеге байланысты зерттеу жүргізген ғалымдар

3. Зерттеушілік әңгіме жүргізу үстіндегі  іс-әрекет

(4– минут)

ІІ. Негізгі кезең

«Диалог», Зерттеушілік әңгімеге сөзіне тоқталу

Диалог,оның ішінде  зерттеушілік әңгіме деген не?

Бұл ұғымды қалай түсінуге  болады? ойларын білу, ой бөлісу 

(5– минут)

Топпен  жұмыс:

1- топ: Топ бір тақырып төңірегінде : әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады, қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді «мүмкін», «егер», «бәлкім» деген сияқты сөздер қолдану арқылы  (рөлдік ойын түрінде )

Өнім.  Әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»

2 -топ: 

Әңгіме-дебат пен зерттеушілік әңгіменің айырмашылығы мен ұқсастығын табу (слайд презентация) 

Өнім: Әңгіме-дебат пен зерттеушілік әңгіменің айырмашылығы мен ұқсасты 

3 топ.

Кумулятивтік әңгіме  мен зерттеушілік әңгіменің айырмашылығы мен ұқсастығын табу (слайд презентация) 

Өнім: Кумулятивтік әңгіме  мен зерттеушілік әңгіменің айырмашылығы мен ұқсасты 

4- топ: 

     Зерттеушілік әңгімеге байланысты зерттеу жүргізген  ғалымдарға  жұмыс  жасау

5- топ.

Зерттеушілік әңгіме жүргізу үстіндегі  іс-әрекеттер

(25– минут)

«Қой жамырады» ойыны арқылы

1,2,3, 4,5- топтар «шығыстан-батысқа», «Оңтүстіктен- Солтүстікке» бағытымен барып жасаған жұмыстарымен таныстырады

(15минут)

Тренинг-жаттығуы

Топпен :

Оқушылармен диалогтік оқыту әдісін, Зерттеушілік әңгімеге байланысты ,тәжірибеде қолдануға арналған жаттығулар.

Зерттеушілік әңгімені қолдана отырып,  сабақтың бір үзіндісін құрастыру.

(15– минут)

Жұмысты қорғау. Коучтің қалауымен әр топта спикер тағайындау жүзеге асады. / «5» саны кімге сәйкессе сол жауап береді/

Қорғайды. 

(3-3 мин-тан 15мин.)

Біздің топ мүшелеріне сұрақ қоюларыңызға болады деп тыңдаушыларды әңгімеге тартады..

Формативті бағалау.Мадақтау, бағалау. 

Әр топтың әр мүшесі Номиналды топ әдісімен  баға береді. 5 топты басымдығына  қарай орналастырады.

Ал, коуч : Риторика.Мимика(жымиып), пантомимика(бас бармақтың басын жоғары қ)/А.Гин/

(5– минут

Сергіту жаттығуы:

Бүкіл ұжым 2-ге бөлініп бір-біріне қарама-қарсы тұрады да 2-2-ден бір-біріне сәлем берумен бүкіл ұжымға бас ие тұрып , жылы шыраймен Сәлемдесіп шығады.Келесі тапсырма жұппен жұмыс болғандықтан тыңдаушыларды ынтымақтастыққа, бірігіп жұмыс істеуге жұмырдыру мақсатында «Иіліп сәлем бер!» ойынын ойнайды.

(5– минут)

ІІІ. Рефлексия «Зерттеушілік әңгіме» эссе жазу.

Қандай жаңа ақпарат алдым 

Не қызықты болды?

Мен өзімді қалай сезіндім?

Басқа әріптестеріммен қалай жұмыс жүргіздім?

Қандай қиыншылықтыр болды?

Өзім үшін не білдім, не алдым?

(10– минут)

  Бағалау Қорытындылау (тыңдаушылар қандай көңілмен кетіп бара жатқанын стикерге «2 жұлдыз екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); 1 тілек- жақсартуды қажет ететін нәрсе» жазып кетеді.(5– минут)

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты