Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?

Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?

ya_socials
Опубликовано:
Автор: elmira.ka04 426

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

Күні:                                                      

Сынып: 5                                                    Мұғалім аты-жөні: Капышова Э.Т. 

Сабақ тақырыбы

Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?

Оқу мақсаты

                           

5.1.2.1 алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету. 

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде (әңгімелеу, бейнелеу, көрініс, макет) көрсете алады;

Оқушылардың басым бөлігі: Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігінің ерекшеліктерін сипаттап талдау жасай алады;

Кейбір оқушылар: алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін, бүгінгі адамдардың тұрмыс-тіршілігімен салыстырып дәлелдей алады;

Бағалау критерийі

Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін анықтайды. 

- Алғашқы адамдардың даму эволюциясын сипаттайды. 

- Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігінің ерекшеліктерін анықтайды 

- тірек сөздерді қолданып, алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі жайлы әңгіме құрастырады; 

- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін көрініс арқылы бейнелейді; 

- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі жайлы сурет салады; 

алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін, бүгінгі адамдардың тұрмыс-тіршілігін салыстырады

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер: австролопитек, питекантроп, синантроп, нендерталь, кроманьон, адамдар тобыры, тас дәуірі, шапқы, үңгір, терімшілік, аңшылық. 

Талқылауға арналған тармақтар:

  • Тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым)

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Тарихи концепт

Құндылықтарға баулу

  • Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі, еңбегіне, тарихи ескерткіштеріне құрметпен қарау .

Пәнаралық байланыс

Дүние жүзі тарихы, дүниетану

Алдыңғы білім

Алғашқы адамдардың терімшілікпен айналысқанын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Сабақтағы жоспарлаған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі: тренинг

Топқа бөлу:

Мұғалім оқушылармен амандасып назарларын сабаққа шоғырландыру мақсатында  адамның эволюциялық даму сатысын ретімен  білдіретін суреттерімен байланыстыра отырып сыныпты төрт топқа (1 австролопитек, 2 питекантроп, 3 синантроп, 4 неандерталь) бөледі.  

Жаңа тақырыпты ашу: «Ой қозғау» әдісі арқылы

Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында әр топ қолдарындағы суреттердегі алғашқы адамға (қалай аталады? қай жерден табылды? өмір сүрген  жылдары, өзгерістері туралы)сипаттама береді.

Қ/б; қол шапалақтау 

Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп, сабақта не үйренетіндерін айтады және бағалау критерийлерімен таныстырады.

Электронды оқулы, ЦБР.

Фото суреттер (адамның эволюциялық даму сатысына байланысты)

сыныпты төрт топқа бөледі.

Адам эволюциясының суреті:

 

Сабақтың ортасы

36 мин

1-тапсырма: «Стоп кадр» әдісі. Әр топ бейнематериал мазмұнының түрлі фокустарына назар аударуы тиіс: 

І топ: бейнематериалдағы адамдардың іс- әрекетін бақылайды;

ІІ топ: еңбек құралдары, олардың қолданылуы туралы ойларын жазады;

ІІІ топ: алғашқы адамдардың дене тұрпаты мен бет-әлпетіндегі өзгерістерді байқайды;

IV топ: алғашқы адамдардың кәсібін сипаттайды.

Оқушылар өздерінің бақылау қорытындыларын дәптерлеріне жазып отырады. 

Қалыптастырушы бағалау жұмысын ұсынамын. Топтар өздерінің жауаптарымен алмасады, бір-бірін толықтырады.

дескриптор

Алғашқы адамдардың кәсібіне сипаттама жасау

2-3 дәлел келтіру арқылы алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін талдау 

2 Тапсырма. «Визуалдандыру» әдіс

Топтық жұмыста алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде танысады . Тірек сөздері: адамдар тобыры, тас дәуірі, шапқы, үңгір, терімшілік, аңшылық. 

  • 1-топ. Әңгіме құрастыру; «Алғашқы адамдардың бір күндік өмірі» туралы шағын әңгіме жазу;
  • 2-топ.; «Алғашқы адамдардың бір күндік өмірі» тақырыбында көрініс көрсету ;
  • 3-топ.;. Алғашқы адамдардың өмірін сипаттайтын сурет салу;

4-топ Алғашқы адамдардың өмірінен алған білімдерін қолданып, макет құрастыру. 

Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын сыныпқа таныстырады.

Қ/б: «2 жұлдыз, 1 тілек» 

 
 

Дескриптор 

- тірек сөздерді қолданып, алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі жайлы әңгіме құрастырады; 

- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін көрініс арқылы бейнелейді; 

- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі жайлы сурет салады; 

- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігіне макет жасайды. 

3 Тапсырма

«Ойлан, тап!» әдісі арқылы тақырыпқа талдау жасау

Оқушылар  дәптерлеріне жазып отырады.

Мына сөздерге анықтама бер

Алғашқы адамдардың топтасу жүйесі қалай аталады?

Ежелгі адамдардың тұнғыш баспаналары

Алғашқы адамдардың кәсібі

    Қ/бБармақ көрсету                          

4 Тапсырма

              қазіргі адам

алғашқы адам

 .   Венн диаграммасы 

   Қ/Б«баспалдақ»                                                   

   

Электронды оқулы, ЦБР.

Фото суреттер

алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі, АКТ (интерактивті тақта)

Сабақтың соңы

4 мин

  1. (Б) Қорытынды кезеңі. Кері байланыс. 

Кері байланыс: ҚҚҚ кестесі

ҚҚҚ   кестесі

1.Қызық болған 3 нәрсе

2.Қиын болған 3 нәрсе

3.Құнды болған 3 нәрсе

Үйге тапсырма:  Тақырыпты оқу, сурет салу, әңгіме құрастыру

ҚҚҚ кестесі, стикер

Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы

Әр түрлі деңгейдегі  тапсырмалар берілді және де оқушының сыни ойлау дағдысын қалыптастыруға  құрастырылды, жеке, жұптық, топтық жұмыс қамтылды.

Кейбір оқушылар:

Топта ұйымдастыру жұмыстарын  алады;

Шығармашылық жұмыста оқушыға таңдау бере отырып, тапсырманы орындауда еркіндік берілген жөн. Ешбір жоспарсыз, критерийсіз өздік жұмыс жасауға мүмкіндік берілет. 

Венн диаграммасында алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін, бүгінгі адамдардың тұрмыс-тіршілігімен салыстырып дәлелдей алады

Оқушылардың басым бөлігі:

«Стоп кадр» тапсырмасын орындау барысында оқушы тиісті критерийлерге сүйене отырып, суреттерді салыстырады. Өзіндік қорытынды шығарады. Өз қорытындысын басқа топтармен бөліседі. 

Шығармашылық жұмыста берілген тапсырманың біреуін таңдауға мүмкіндік берілет. Таңдап алған кез-келген тапсырмаға тиісті критерийлер ұсыныңыз.

Орта деңгейдегі топтық жұмыстарға қатыса алады.  (Тапсырма мазмұны бір, орындау уақытына қарай ықшамдалған, бірақ оқушының таңдау құқығы бар) Барлық оқушылар: алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде  көрсете алады 

«Ойлан, тап!» әдісі арқылы тақырыпқағы жаңа сөздерді жаза алады;

.

Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері; Мұғалімнің қолдауы;

Оқушылар өзара бағалайды;

Жұппен бағалау жүргізеді;

Зерттеу жұмысын қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;

Өз іс-әрекетіне бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» ; қол шапалақтау

Мұғалім әрбір тапсырмаға тиісті кері байланыс беріледі

Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау. 

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Возраст / Класс / Курс *
Поле обязательно для заполнения
4 года
5 лет
6 лет
7 лет
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
День единства народа Казахстана (1-2 класс)
700 тенге
День единства народа Казахстана (3-4 класс)
700 тенге
I love English (4-5 лет)
700 тенге
Братья наши меньшие (4-5 лет)
700 тенге
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
700 тенге
В мире животных (4 года)
700 тенге
Весёлые загадки (4 года)
700 тенге
Веселые задачки (5 лет)
700 тенге
Весёлые цифры (4-5 лет)
700 тенге
Весёлый счёт (5 лет)
700 тенге
Времена года (4 года)
700 тенге
Время и возраст (6-7 лет)
700 тенге
Вчера, сегодня, завтра (5 лет)
700 тенге
Дни недели и времена года (5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (4-5 лет)
700 тенге
Загадки для детей (6-7 лет)
700 тенге
Занимательная математика (6 лет)
700 тенге
Запутанные буквы (5 лет)
700 тенге
Ищем буквы (5-6 лет)
700 тенге
Логические задачки (4 года)
700 тенге
Математика для дошкольников (6 лет)
700 тенге
Математика для малышей (6 лет)
700 тенге
Начинаем читать (6 лет)
700 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (5-6 лет)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (1-2 класс)
700 тенге
Основы финансовой грамотности (3-4 класс)
700 тенге
Правила дорожного движения для малышей (4-5 лет)
700 тенге
Пространство и время (4 года)
700 тенге
Пространство и время (6-7 лет)
700 тенге
Развитие речи (4 года)
700 тенге
Развитие речи (5 лет)
700 тенге
Развитие речи (6 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (4-5 лет)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Моя Родина - Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (1-2 класс)
700 тенге
Независимый Казахстан (3-4 класс)
700 тенге
Самый внимательный (5-6 лет)
700 тенге
Строение тела человека (5-6 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (4-5 лет)
700 тенге
Тесты на внимательность (6-7 лет)
700 тенге
Тесты на логику (4 года)
700 тенге
Тесты на логику (5 лет)
700 тенге
Хочу все знать (4 года)
700 тенге
Хочу все знать (5-6 лет)
700 тенге
Цвета на английском (4-5 лет)
700 тенге
Цифры для малышей (4 года)
700 тенге
Часы (6 лет)
700 тенге
Этикет для малышей (4 года)
700 тенге
Логические задачки для первоклассников
700 тенге
Логические задачки для второклассников
700 тенге
Логические задачки для третьеклассников
700 тенге
Логические задачки для четвероклассников
700 тенге
Казахский язык
700 тенге
Русский язык
700 тенге
Английский язык
700 тенге
История Казахстана
700 тенге
Математика
700 тенге
Алгебра
700 тенге
Физика
700 тенге
Химия
700 тенге
Биология
700 тенге
География
700 тенге
Информатика
700 тенге
Познание мира
700 тенге
Естествознание
700 тенге
Цифровая грамотность
700 тенге
Музыка
700 тенге
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты