Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 8-бөлім. Болашақтың мамандықтары Мұғaлiмнiң aты-жөнi: Дюсупова Назгул Токановна Мектеп: «Белоусовка негізгі мектебі» КММ Сынып: 6 А Қaтысқaндaр: 12 Қaтыспaғaндaр: |
|
Ең жақсы мамандық |
|
6.8.1.6. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру; 6.8.2.5. Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып айту |
|
Барлық оқушы мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды Көптеген оқушы мәтіннің мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап береді; Кейбірі: қосымша Коммуникативтік жағдаятта ойларын толықтырып айтады |
|
Мәтіннен тақырыпқа қатысты негізгі ақпаратты табады, шынайы өмірімен байланыстырады, мамандықтар туралы ақпарат береді |
|
Пәнге тән лексика мен терминология: қаржыгер, сұраныс, заңгер, дінтанушы, оқытушы, бағдарламашы Талқылауға арналған сұрақтар: Мамандықтың қандай түрлерін білесіңдер? Сенің ата-анаң қандай мамандықтың иелері? Саған қандай мамандықтар ұнайды? |
|
Сабақ мазмұны оқушыларды әр мамандықты құрметтеуге шақырады.Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер мен жұмыс формалары арқылы оқушылар бойына -еңбек пен шығармашылық; -азаматтық жауапкершілік сияқты құндылықтарды сіңіреді |
|
Сабақ мазмұны өзін-өзі тану, пәнімен ортақ тақырыптар арқылы байланысады.Сабақтағы қолданылатын ресурстар мен орындалатын тапсырмалар жүйесі мамандық саласымен байланысты. |
|
А.Машановтың «Жер астына саяхат» шығармасы туралы айтады, сипаттайды. Мамандықтар туралы жалпы мәліметтерді біледі. |
Ең жақсы мамандық
Полная версия материала