Оқу саласында соңғы жылдары үлкен реформалар болғаны бәрімізге мәлім. Оның көптеген артықшылықтары болғанымен, кейбіреулер осы жүйенің тиімсіздігін дәлелдеп тырысуда. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мәселелерінің бірі «Үздік практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің және білім беру ұйымдарының сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу». Ал менің қызмет атқарып жатқан оқу орнының мәселесі «Оқушылардың шығармашылық потенциалын инновациялық педагогикалық технологиялар көмегімен белсендіру» болып табылады. Педагогикалық тәжірибем аз болғандықтан, жаңартылған білім беру мазмұнын енгізгеннен бері, көп қиыншылдықтар пайда болды. Бағалаудың жаңа түрі ғана пайда болмай, білім берудің стилі түбегелдей өзгеріске ұшырады. Осы жерде оқушылармен нәтижелі жұмыс жасау жолдарын іздестіре бастадым. Менің әдістемелік тақырыбым - «Ағылшын тілін оқытудағы кері байланыстың тиімділігі».
Ағылшын тілін оқытудағы кері байланыстың тиімділігі
Полная версия материала