Соңғы уақытта зорлық-зомбылықсыз және қатыгездіксіз әлем деп аталатын толерантты әлем туралы пікірталастар жиі туындайды, онда басты құндылық- қол сұғылмайтын адам тұлғасы болып табылады.
Мектепке дейінгі балалық шақ — бұл тек бір кішкентай адамның ғана емес, жалпы қоғамның да жетістіктері мен мәселелерінің уақыты. Бұл жаста балаларда әртүрлі мәдениет өкілдерімен өзара қарым-қатынас кезінде сыйластық және тілектестік мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, қоршаған ортаны әртүрлі ұлт, әртүрлі этникалық шығу тегі бар адамдардың ынтымақтастығының нәтижесі ретінде қабылдай білу іскерліктері жүзеге асырылады. Олар адамға оң әсер етеді, оны өзгертеді, жоғарылатады, неғұрлым үйлесімді күйге қайтарады.
Толеранттылықты қалыптастыруды мектепке дейінгі ересек жастан бастаған жөн, өйткені дәл осы жас адамгершілік пен толеранттылықты тәрбиелеу үшін сенситивті болып табылады, дәл осы жаста баланың тұлғасын одан әрі дамыту үшін негіз қаланады. Мектепке дейінгі балалардың төзімділігін қалыптастыруда тәрбиенің ойын әдістеріне сүйену қажет, өйткені ойын мектепке дейінгі жастағы балалардың негізгі қызмет түрі болып табылады. Біздің балабақшада әр ұлттың балалары бірге тәрбиеленуде. Біз өз үйімізді шын мәнінде мейірімді, жылы, жарқын етуге тырысамыз.
Қазақ тілі бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде "Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асырудың негізгі аспектілерін қозғай отырып, мектеп жасына дейінгі балалар қызметінің негізгі түрі болып табылатын ойындар өткізіледі, патриоттық сананы қалыптастыруға бағытталған.Толеранттылық негіздері мектеп жасына дейінгі балалардың қазақ тілі бойынша ҰОҚ, өзіндік ойын іс-әрекетінде жұмыс істеу барысында мектепке дейінгі жастағы балалардың негізгі қызмет түрі болып табылады.
Балалардың төзімділікке тәрбиелеу бойынша барлық жұмыс нәтижелі, үлкен іс-шаралар мен мектепке дейінгі балалардың түрлі іс-әрекетінің түрлерін іске қосу үшін:
1) балаларды өз халқының мәдениеті және дәстүрлерімен таныстыру мақсатында мерекелерді өткізу; Қазақстан халықтарының ертегілері негізінде сценарийлер бойынша мектепке дейінгі балалардың театрланған қызметі;
2) негізгі мақсаты балалардың толерантты өзара іс-қимыл тәсілдерін меңгеру және іс жүзінде қолдану болып табылатын мектепке дейінгі балалардың сюжеттік-рөлдік ойындары;
3) "Ақ сүйек", "Белбеу тастамақ" және т. б.;
4) Халық күнтізбесіне сәйкес "Наурыз", "Құрбан-айт" сияқты қазақ халық мерекелерін өткізу;
Ойын баланы балабақшада болған барлық уақыт бойы алып жүреді. Қуыршақпен ойын барысында мен ұлттық костюмдермен немесе олардың бөлшектерімен (сәукеле, тақия және т.б.), құрылыс материалдары бар ойындарда — киіз үй салу ерекшеліктерімен таныстым. Қозғалмалы халық ойындары арқылы балаларға қазақ халқының ерекшеліктері, өмір салты, мәдениеті туралы түсінік беремін.
Менің ойымша, толеранттылық тәрбиесі эмоциялық қолайлы жағдайда болған жағдайда ғана жеміс әкеледі. Бұған балаларды топтастыру, олардың бір-біріне мейірімді қарым-қатынасын қалыптастыру, көңіл бөлу, көмек көрсету үшін ұлттық ойындар мен әңгімелер ықпал етеді. Балаларда құрдастарымен қарым-қатынас қажеттілігі пайда болады, олар алған білім мен дағдыларды ойын және өмірлік жағдайларда қолдануды үйренеді.