Математика ақыл-ой тәрбиесінде және интеллекттің дамуында үлкен рөл атқарады. Математикада балалардың логикалық ойлау қабілетін ерте жастан дамытуға арналған үлкен мүмкіндіктер бар. Балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту үшін мен сабақта және бос уақытта білім беру ойындарын қолданамын.
Оқу мен ойнау - бұл қызметтің екі түрлі формасы, олардың арасында сапалық айырмашылықтар бар. Мұғалімнің міндеті - балалардың ойыннан оқу іс-әрекетіне ауысуын бірқалыпты ету. Мұнда білім беру ойындары шешуші рөл атқарады. Олар балаларға қызықты, оларды эмоционалды түрде түсіріңіз. Математикалық материалмен ойындар мен жаттығулар барысында балалар өздігінен шешім іздеу қабілетін игереді. Ойын техникасы мен әдістерін қолдану, олардың реттілігі мен өзара байланысы осы мәселені шешуге ықпал етеді.
Осыған сүйене отырып, келесі гипотезаны тұжырымдауға болады: ойын-сауық дамытушы ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту оқу процесінде ойын әдістері мен тәсілдерін қолданған кезде тиімді болады.
Мақсаты: ойын-сауық дамытушы ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытуға жағдай жасау.
Тапсырмалар:
- ойын-сауық ойындарын математиканы оқытуды күшейту құралы ретінде қарастыру;
- білімнің тәуелсіздігін, шығармашылық бастаманың көрінісін дамыту;
- балаларды әртүрлі өмірлік жағдайлардағы қасиеттер мен қатынастарды анықтау үшін танымдық дағдыларды игеруге және қолдануға шақыру.
Көңіл көтеретін математикалық материал балалардағы математикалық түсініктердің дамуына ықпал ететін дидактикалық құралдардың бірі ретінде қызмет етеді. Балалар назарларын аудармай, фигураларды түрлендіруге, таяқтар мен заттарды модельге немесе өз дизайны бойынша қайта құруға ұзақ уақыт жаттыға алады.Мұндай іс-әрекеттерде баланың жеке басының маңызды қасиеттері қалыптасады:тәуелсіз, байқампаздық, тапқырлық, ұшқырлық, табандылық, сындарлы дағдылар.