Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Адамның тірі табиғаттағы орны

Адамның тірі табиғаттағы орны

ya_socials
Опубликовано:
Автор: admin0718

Оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары:    

  1. Білімділік мақсат:Адамның тірі табиғаттағы орнытуралы түсінік беру. Homo sapiens-түрінің жануарлар дүниесіндегі жүйелік орны, адамның жануарлар дүниесінің түрлі жүйелік топтарына жататынын айқындайтын белгілері мен қасиеттері жайлы ақпарат беру 
  2. Дамытушылық мақсат:Оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып, ойлау, қабылдау, меңгеру қабілеттерін дамыту. Оқушылардың ойлау қабілетін, сабаққа деген қызығушылығын арттыру және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету.Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасауға машықтандыру. 
    3. Тәрбиелік мақсат: Оқушылардың  пәнге деген қызығушылығын, арттыра отырып, ізденуге және ойлауға үйрету. Эволюцияның күрделі процесс екенін түсіндіре отырып, қоршаған айналаны қорғауға, аялауға тәрбиелеу; қоршаған ортаға құрметпен қарауға баулу 
    Пәнаралық байланыс: тарих, география 

Құрал жабдықтар, көрнекі көрсетулер: оқулықMaindMap картасы, АКТ, Prezi.com 
Әдіс тәсілдер: сын тұрғысынан ойлау, зерттеушілік 
Сабақ түрі: аралас сипатта 
Сабақ барысы: 
І. Ұйымдастыру кезеңі: 

«Жағымды энергия»  

Оқушылар шеңберге тұрып осы сабаққа бір-бірімен жағымды энергиясымен бөліседі және берілген суреттер бойынша топқа бөлінеді 

 

ІІ. Оқушылардың білімін тексеру 

BILIM Land интернет ресурсы арқылы жаттығулар мен тест жұмысын жүргіземін 

bilimland.kz/kk/content/structure/1669-biologiya_kk#lesson=12860 

 

ІІІ. Жаңа ақпаратты оқып білу 

Проблемалық сұрақ 

Адам – эволюцияның ең жоғары сатысы ма, әлде тек қана жоғары дамыған жануар ма? 

 

Prezi.com презентациясы арқылы жаңа ақпаратты талдау, түсіну 

 

Мәтінмен жұмыс (мәтінде кездескен жаңа ұғымдарды стикерлерге жазып отыру) 

  1. Антропогенезбен антропологияның айырмашылығы 
  2. Кестені талдау, салыстыру «Жануарларды жіктеудегі жүйелік топтарға тән адамның ұқсас белгілері» 
  1. Адамның шығу тегі туралы көзқарастар

«Сәйкестігін анықта» 

 

р/с 

Ғалымдардың 

 аты-жөні 

Пікірлері мен көзқарастары 

1. 

К.Линней  (1735) 

Адамдарды сүтқоректілер класына, приматтар отрядына, саналы адам түріне жатқызды. «Табиғат жүйесі» атты еңбек жазды.  

2. 

Ж.Б.Ламарк (1810) 

Адам адамтектес маймылдардан шыққан, адам мен маймыл арасында өтпелі форма болуы мүмкін деген. 

3. 

Ч.Дарвин  (1871) 

Адамның дамуындағы әлеуметтік фактордың  рөлі, “Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу” атты еңбекті жазды 

 

 

  1. Адам мен жануарларда болатын ортақ белгілер. Кестемен жұмыс

Рудиментті (латrudimentum – арғы тегінен қалған қалдық белгілер) мүшелер 

Атавизмді (латatavus – арғы тегін қайталау) мүшелер 

Кестемен жұмыс «Дұрысын белгіле» 

 

 

Денедегі белгілер 

Рудимент 

Атавизм 

1 

Құлақ маңындағы бұлшықет 

 

 

2 

Денедегі қалың түк 

 

 

3 

Көп емшектілік 

 

 

4 

Терідегі түктер 

 

 

5 

Соқырішек 

 

 

6 

Құйрықты адам 

 

 

 

  1. Адам мен жануарлар ұрықтарының дамуындағы ұқсас белгілер
  2. Биологиялық түр ретінде адамның өзіне тән қасиеттері
  3. Саналы адам түрініңпопуляциялыққұрылымы 
  1. IV.Сергіту сәті

Көз жаттығулары 

(Бейтс теориясы негізінде В.Г. Ждановтың ұсынған көз жаттығуы)  

 

  1. Алған білімді жүйелеу
  1. Неге адамды бөлек патшалыққа жатқызбайды? 
  1. Неге қазір тіршілік ететін маймылдар адамға айналмайды? 
  1. Адамның жануарлардан айырмашылығының алғышарты ретінде тек қана тік жүруді айтуға бола ма? 

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты