Оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары:
- Білімділік мақсат:Адамның тірі табиғаттағы орнытуралы түсінік беру. Homo sapiens-түрінің жануарлар дүниесіндегі жүйелік орны, адамның жануарлар дүниесінің түрлі жүйелік топтарына жататынын айқындайтын белгілері мен қасиеттері жайлы ақпарат беру
- Дамытушылық мақсат:Оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып, ойлау, қабылдау, меңгеру қабілеттерін дамыту. Оқушылардың ойлау қабілетін, сабаққа деген қызығушылығын арттыру және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету.Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасауға машықтандыру.
3. Тәрбиелік мақсат: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, арттыра отырып, ізденуге және ойлауға үйрету. Эволюцияның күрделі процесс екенін түсіндіре отырып, қоршаған айналаны қорғауға, аялауға тәрбиелеу; қоршаған ортаға құрметпен қарауға баулу
Пәнаралық байланыс: тарих, география
Құрал жабдықтар, көрнекі көрсетулер: оқулық, MaindMap картасы, АКТ, Prezi.com
Әдіс тәсілдер: сын тұрғысынан ойлау, зерттеушілік
Сабақ түрі: аралас сипатта
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
«Жағымды энергия»
Оқушылар шеңберге тұрып осы сабаққа бір-бірімен жағымды энергиясымен бөліседі және берілген суреттер бойынша топқа бөлінеді
ІІ. Оқушылардың білімін тексеру
BILIM Land интернет ресурсы арқылы жаттығулар мен тест жұмысын жүргіземін
bilimland.kz/kk/content/structure/1669-biologiya_kk#lesson=12860
ІІІ. Жаңа ақпаратты оқып білу
Проблемалық сұрақ
Адам – эволюцияның ең жоғары сатысы ма, әлде тек қана жоғары дамыған жануар ма?
Prezi.com презентациясы арқылы жаңа ақпаратты талдау, түсіну
Мәтінмен жұмыс (мәтінде кездескен жаңа ұғымдарды стикерлерге жазып отыру)
- Антропогенезбен антропологияның айырмашылығы
- Кестені талдау, салыстыру «Жануарларды жіктеудегі жүйелік топтарға тән адамның ұқсас белгілері»
- Адамның шығу тегі туралы көзқарастар
«Сәйкестігін анықта»
р/с |
Ғалымдардың аты-жөні |
Пікірлері мен көзқарастары |
1. |
К.Линней (1735) |
Адамдарды сүтқоректілер класына, приматтар отрядына, саналы адам түріне жатқызды. «Табиғат жүйесі» атты еңбек жазды. |
2. |
Ж.Б.Ламарк (1810) |
Адам адамтектес маймылдардан шыққан, адам мен маймыл арасында өтпелі форма болуы мүмкін деген. |
3. |
Ч.Дарвин (1871) |
Адамның дамуындағы әлеуметтік фактордың рөлі, “Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу” атты еңбекті жазды |
- Адам мен жануарларда болатын ортақ белгілер. Кестемен жұмыс
Рудиментті (лат. rudimentum – арғы тегінен қалған қалдық белгілер) мүшелер
Атавизмді (лат. atavus – арғы тегін қайталау) мүшелер
Кестемен жұмыс «Дұрысын белгіле»
№ |
Денедегі белгілер |
Рудимент |
Атавизм |
1 |
Құлақ маңындағы бұлшықет |
|
|
2 |
Денедегі қалың түк |
|
|
3 |
Көп емшектілік |
|
|
4 |
Терідегі түктер |
|
|
5 |
Соқырішек |
|
|
6 |
Құйрықты адам |
|
|
- Адам мен жануарлар ұрықтарының дамуындағы ұқсас белгілер
- Биологиялық түр ретінде адамның өзіне тән қасиеттері
- Саналы адам түрініңпопуляциялыққұрылымы
- IV.Сергіту сәті
Көз жаттығулары
(Бейтс теориясы негізінде В.Г. Ждановтың ұсынған көз жаттығуы)
- Алған білімді жүйелеу
- Неге адамды бөлек патшалыққа жатқызбайды?
- Неге қазір тіршілік ететін маймылдар адамға айналмайды?
- Адамның жануарлардан айырмашылығының алғышарты ретінде тек қана тік жүруді айтуға бола ма?