Мектеп: Ә.Хасенов атындағы №11 ЖОББМ, Жамбыл облысы , Меркі ауданы, Ақермен ауылы |
Пән: Қазақстан тарихы Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Білім мен ғылымның дамуы Тарау: XVIII-XX ғасырлардағы Қазақстандағы білім мен ғылымның дамуы |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты - жөні: Акбаева К.Б |
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: |
|
Сабақ тақырыбы |
Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары |
|
Оқу мақсаты |
11.4.2.5 -Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін
11.4.2.6 -Қазақстандағы кеңестік білім беру жүйесін реформалауды талдау, жетістіктері мен қайшылықтарын анықтау |
|
Сабақ мақсаты |
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тарихи концепт |
Өзгеріс пен сабақтастық |
|
Құндылықтарды дамыту |
патриотизм өз елі үшін мақтаныш отансүйгіштік |
|
Пәнаралық байланыстар |
география пәні, қазақ әдебиеті, өнер, деректану |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылар интернет-ресурстарын пайдаланады, интербелсенді тақта арқылы қорғалым жүргізу. |
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
XIX - ХХ ғасырдың басында Қазақстандағы оқу орындарының қызметі туралы біледі |
|
Тілдік мақсаттар |
1.Пәндік лексика мен терминология: сауатсыздықты жою, қызыл отау, мұғалімдер институты, мектептегі білім беру, кәсіби білім беру, жоғары оқу орындары 2. Тілдік мақсат Кеңестік Қазақстанның білімі туралы мәтінмен жұмыс жасайды, кесте толтырады, мәтіннен алынған ақпаратты талдайды (оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдылары). 3. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер .... бастауымен қазақ тілінде оқу құралдары жазыла бастады. Кеңестік білім беру саласының жетістіктері: ... ... ... Қазақ мектептерінің жабылуына ... түрткі болды. Кеңестік білімге саясаттың ықпалы зор болды, себебі ... Кеңес ұлтын қалыптастыруды көздеді, оған ... мүдделі болды. Мектеп пен өмірді байланыстыру үшін ... жүзеге асты. Кеңестік білім саласында туындаған қайшылықтарға мыналарды - ..... жатқызуға болады. |
|
Сабақ барысы |
||
Сабақтың қезеңдері |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
Сабақтың бірінші бөлімі 2 мин 6 мин 2 мин 15 мин 15 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру; Әр түрлі стикерлер бойынша оқушыларды топтарға бөлу. БСМ Тақырыпқа көшпей тұрып, алғашқы слайд көрсетіліп, келесі сұрақтар қойылады:
М Оқушылар тақырыптың сауаттылық, білім беру жүйесі, жоғары оқу орындарымен байланысты екенін болжайды. Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырады. Ж/ЖМәтінмен жұмыс Оқушыларға кеңестік Қазақстанның білім беру жүйесі туралы мәтін беріледі. Ақпараттың мазмұнымен танысып шыққан соң, жұптарға бөлініп келесі тапсырмаларды орындайды:
Тапсырманың дескрипторлары:
Дескрипторлар бойынша жұптар өзара бір-бірін бағалатуға болады. Ж Жеке жұмыс Мәтін бойынша оқушылар кесте толтырады. Кестеде кеңестік Қазақстанның білім саласында орын алған реформаларды уақыты бойынша топтастырып, аталған реформалардың мазмұны туралы жазады.
Тапсырманың дескрипторлары:
|
1-слайд 1-қосымша |
||||||||||||
Сабақтың екінші бөлімі 25 мин 10 мин 5 мин |
Топтық жұмыс. Талдау және талқылау Оқушылар топпен Кеңестік білім беру саласындағы мәселелер бойынша реформаларды талдап, жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды. 1 – топ. Сауатсыздықты жою мәселесі 2 – топ. Орта және арнаулы кәсіптік мектептердің мәселесі 3 – топ. Жоғары білімнің қалыптасуы 4 – топ. Төл оқулықтар мен оқу құралдары мәселесі Топтар өз тақырыптары бойынша қорғап болған соң, дескрипторлар арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Дескрипторлары:
Интерпретация Қорытынды: .... бастауымен қазақ тілінде оқу құралдары жазыла бастады. Кеңестік білім беру саласының жетістіктері: ... ... ... Қазақ мектептерінің жабылуына ... түрткі болды. Кеңестік білімге саясаттың ықпалы зор болды, себебі ... Кеңес ұлтын қалыптастыруды көздеді, оған ... мүдделі болды. Мектеп пен өмірді байланыстыру үшін ... жүзеге асты. Кеңестік білім саласында туындаған қайшылықтарға мыналарды - ..... жатқызуға болады. Рефлексия. «Табыс сатысы» әдісі арқылы оқушылар өзінің алған білімін бағалайды. ü Мен білемін........... ü Мен түсінемін......... ü Мен жасай аламын........... |
|||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||
Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын. Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні негізінде, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өз ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
Оқушылардың түсінгендігін анықтау үшін келесі сабақта оқушыларға сұрақ қою қажет. |
Тәжірибе жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау. Сабақта АКТ қолдану. Қазақ әдебиеті, география, дүние жүзі тарихы, өнер |
||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |