Режим работы: ПН-ПТ, 10:00-17:00
+7(777) 970-85-15
» » ЖДЖ бір орында және қозғалыста. Арқада жатып денені көтеру жаттығулары

ЖДЖ бір орында және қозғалыста. Арқада жатып денені көтеру жаттығулары

Сабақтың тақырыбы: ЖДЖ бір орында және қозғалыста. Арқада жатып денені көтеру жаттығулары
Мақсаттар:
1. Білімділік Қолды тіреп денені көтеру жаттығуларын жасауды үйрету
2. Коррекциялық және дамытушылық:қозғалыстарды үйлестіруді дамыту, аяқтың бұлшықеттері мен байламдарын нығайту, қозғалыс белсенділігін дамыту.
3. Коррекциялық-тәрбиелеу: ұқыптылыққа тәрбиелеу
4. Практикалық
Жұмыс орны: денешынықтыру залы
Құрал-жабдық: спорт интентарьы

Сабақтың барысы:

Оқушыларды бір қатар сапқа тұрғызып, сабақтың міндеттерімен таныстыру
Оқушыларға берілетін теориялық мәліметтер: гимнастикамен шұғылдану мен ойындар ойнау барысында адамның дене дамуы туралы түсінік беру,залдағы тәртіп ережелері, күн тәртібі және өзіндік гигиена туралы ақпарат беру

1. Қолмен жасайтын жаттығулар. 1 дегенде қолды алға созу, 2 дегенде қолды көтеру, 3 дегенде қолды екі жаққа созу, 4 дегенде қолды орнына түсіру. Осы жаттығуды 10-рет жасау керек.
2. 2 қолды кезек-кезек белге, иыққа тигізу және көкке көтеру. Енді керісінше көтеріліп тұрған 2 қолды иыққа, белге тигізіп төмен түсіру.
3. Қайшы жаттығуы: Қолды бір-біріне қарама-қарсы сермеу және созу.
4. Баспен айнала қимылдау, солдан оңға қарай 1-2-3-4 рет. Енді керісінше оңнан солға қарай 1-2-3-4 рет.
5. Кеудені айналдыру, сол жақтан бастаймыз 1-2-3-4. Енді керісінше кеудені оңнан солға қарай айналдырамыз 1-2-3-4.
6. Белді айналдыру, сол жақтан бастаймыз 1-2-3-4. Енді керісінше белді оңнан солға қарай айналдырамыз 1-2-3-4.
7. Тізені айналдыру, сол жақтан бастаймыз 1-2-3-4. Енді керісінше тізені оңнан солға қарай айналдырамыз 1-2-3-4.
8. Аяқтың ұшын және табанды айналдыру, сол жақтан бастаймыз 1-2-3-4. Енді керісінше аяқтың ұшын және табанды оңнан солға қарай айналдырамыз 1-2-3-4.
9. Жел диірмені жаттығуын жасаймыз 10-рет.
10. Отырып тұру жаттығуын жасаймыз 10 рет.
11. Қолды тіреп денені көтеру (отжимания) жаттығу 10 рет жасаймыз.
12. Арқаға жатып денені көтеру (пресс) жаттығуын 10 рет жасаймыз.
Енді осы жаттығуларды орындағаннан кейін салқын сумен жуыну керек.

Сабақты қорытындылау
Сабақты қорытындылай отырып, оқушыларды саппен сыныпқа апару

Бағалау
Үй тапсырмасы:
Күнделікті таңғы жаттығуларды жасап отырыңыздар.


Поделиться в социальных сетях



Материал разместил
  • 0
Kuvandyk Daniyarov
Добавил статей 1
Дисциплина: Физическая культура
Отзывов (0)
Добавить свой отзыв
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Топ портфолио преподавателей
Войти через: