Пәні: қазақ тілі сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: Әуес ісім
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың әуес ісі жайлы алған білімдерін пысықтап, етістіктің шақтарын қайталап, тапсырмаларды орындауға үйрету.
Ә) Логикалық ой-өрістерінің кеңеюіне жағдай жасау, оқушылардың ойлау қабілетін, тіл байлығын, сөйлеу мәдениетін дамыта отырып, топтық және жеке жұмыс істей білуге баулу.
Б) Оқушыларды іздемпаздыққа, алғыр, жылдам болуға, мейірімділікке, еңбекті сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап,топпен жұмыс, ізденушілік, ажырату,дәлелдеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,суреттер,
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері,дене шынықтары,әдебиет.
Сабақ барысы
І Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгендеу
Психологиялық дайындық
Қолым боста, көп іске әуеспін мен,
Сол істі жақсы көріп, әуестенем.
Билеймін, секіремін, кесте тігемін,
Марка жинап, әр түрлі елден бөтен.
Сондықтан да пыспайды әр кез ішім
Бүгінгі тақырыбымыз: «Менің әуес ісім»
Балалар әуес ісімді қалай түсінесіңдер?
-Әркімнің әуесі
-Көмек беру үшін де жасауға болады.
-Ұнайтын нәрсең
-Болашақта кім болғың келеді? Сол бойынша ізденіп, үйренуге болады.
-Уақыт өткізу үшін.
Әуес істің түрлері
ӘУЕС ІС
Спортпен шұғылдану, ән айту, кітап оқу, сурет салу, ас дайнындау, фотоға түсіру.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Тапсырма бойынша топқа бөлу.
ІІІ. Жаңа сабақ. Топ атауына байланысты диалог құрастыру. Әр топ өз диалогтарын құрайды.
-Сен немен әуестенесің?
Мен спортпен әуестенемін.
-Спорттың қандай түрлерін білесің?
-Спорттың секіру, жүгіру,шаңғы тебу,бокс, күрес түрлерін білемін.
-Сен спорттың қай түрін ұнатасың?
-Мен күреске қатысамын.
- Сен немен әуестенесің?
- Мен ас дайындауды жақсы көремін.
- Ас дайындауда қандай талаптарды сақтау керек?
- Ас дайындауда барлық заттарды таза ұстау керек.
- Сен қандай тағамдар дайындай білесің?
- Мен түрлі салаттар жасай аламын.
- Сен немен әуестенесің?
- Мен сурет салғанды ұнатамын
- Сурет салуға қандай құралдар керек?
- Сурет салуға қылқалам, бояулар, түрлі-түсті қарындаштар керек.
- Сен көбіне қандай суреттер саласың?
- Мен көбіне табиғаттың суретін саламын.
МӘТІН
Әр адамның әуестенетін ісі болады. Адам табиғатынан көп нәрсеге қызығады, әуестенеді. Мысалы, біреулері сурет салумен әуестенсе, бірі ән айтады, ас дайындап, спортпен шұғылданады.
Сурет салу – өнердің бір түрі. Сурет салуға әуес болу көбіне мектептегі сурет сабағынан басталады. Суретшілер көбінесе табиғатты, үйді, портретті сурет салуға әуес болады.
Асты дәмді, ерекше дайындайтындар-аспаздар.Асты дайындаудың да өз ерекшелігі бар. Дәмді дайындалған тағам көзді қызықтырып қана қоймай, тәбетті шақырады. Дәруменді ас адамның денсаулығын сақтайды.
Спортпен шұғылдану - адамның денсаулығына пайдалы. Біз дене шынықтыру сабағында әр түрлі жаттығулар жасап, волейбол, баскетбол, футбол ойнаймыз. Сабақта жүгіріп, секіріп, тартыламыз.Спорт – денсаулық кепілі. (3мин үсіз оқу)
1.Мәтіннен не түсіндіңдер?
Әр топ өз атауына байланысты әңгімелеу.
2.Етістік туралы сұрақ-жауап жүргізу.
3.Етістік дегеніміз не?
4. Етістіктің қандай шақтары бар?
5.Тұйық етістік қалай жасалады?
Мәтіннен етістіктерді тауып, тұйық етістікке айналдырып жазыңдар.
Етістіктер |
Осы шақ |
Өткен шақ |
Келер шақ |
Әуестену |
|||
Қызығу |
|||
Салу |
|||
Дайындау |
|||
Шұғылдану |
|||
Басталу |
|||
Шақыру |
|||
Жүгіру |
|||
Секіру |
|||
Тартылу |
Етістіктерді шақ категориясына қойып жазыңдар.
ІV. Сабақты бекіту.Мәтін бойынша флертчап жасап қорғаңдар.
Қылқалам, бояулар, түрлі-түсті қарындаштар, альбом
Суретші сурет салу үшін, осы құралдарды пайдаланады. Сурет сабағында біз қылқаламмен, қарындаштармен,бояулармен сурет саламыз. Сурет салу бізге ұнайды.
Аспаздың, тәтті нанның суретін салу. Ас дайындау шебері- аспаз. Аспаздың қолынан бәрі келеді.Ас адамның – арқауы.
Спортшылардың суретін салу. Спорттың көп түрімен шұғылданамыз. Дене шынықтыру сабағында секіреміз, жүгіреміз, тартыламыз. Спорт – денсаулық кепілі.
V. Бағалау. Бағалау парағы бойынша.
VI. Сабақты қорыту.
Балалар, сабақты қорытындылай отырып, сендердің неге әуес екендеріңді, нені жақсы көретіндеріңді білдік. Сабаққа атсалысып, қатысқандарыңа рақмет.
VII. Үйге тапсырма. «Менің әуес ісім» тақырыбына шағын шығарма жазып келу.
Рефлексия.
- Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
- Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдыңдар?
- Егер сабақ ұнамаса, жасыл түсті алмамен белгілеңдер.
- Егер түсінбеген жерлерін болса, сары алмамен белгілеңдер
-Сабақ сендерге ұнаса, қызыл түсті алмамен белгілеңдер.
Сабағымыз аяқталды.
Сау болыңдар.
МӘТІН
Әр адамның әуестенетін ісі болады. Адам табиғатынан көп нәрсеге қызығады, әуестенеді. Мысалы, біреулері сурет салумен әуестенсе, бірі ән айтады, ас дайындап, спортпен шұғылданады.
Сурет салу – өнердің бір түрі. Сурет салуға әуес болу көбіне мектептегі сурет сабағынан басталады. Суретшілер көбінесе табиғатты, үйді, портреттісурет салуға әуес болады.
Асты дәмді, ерекше дайындайтындар-аспаздар.Асты дайындаудың да өз ерекшелігі бар. Дәмді дайындалған тағам көзді қызықтырып қана қоймай, тәбетті шақырады. Дәруменді ас адамның денсаулығын сақтайды.
Спортпен шұғылдану - адамның денсаулығына пайдалы.Біз дене шынықтыру сабағында әр түрлі жаттығулар жасап, волейбол, баскетбол, футбол ойнаймыз. Сабақта жүгіріп, секіріп, тартыламыз.Спорт – денсаулық кепілі. (3мин үнсіз оқу)
Етістіктерді шақ категориясына қойып жазыңдар.
Етістіктер |
Өткен шақ |
Әуестену |
|
Қызығу |
|
Салу |
|
Дайындау |
|
Шұғылдану |
|
Басталу |
|
Шақыру |
|
Жүгіру |
|
Секіру |
|
Тартылу |
Етістіктер |
Осы шақ |
Өткен шақ |
Келер шақ |
|
Салды |
||||
Келеді |
||||
Ойнап жүр |
||||
Тұрды |
||||
Жазады |
||||
Оқып отыр |
||||
Жүгіреді |
||||
Айналысады |
||||
Айтты |
||||
Қарады |
||||
Көріп жатыр |
||||
Көрді |
||||
Айтып тұр |
||||
Барды |
||||
Жазып отыр |
||||