Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Әлеуметтік жауапкершілік және этика

Әлеуметтік жауапкершілік және этика

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Moldir Kenzhebayeva01 200

Қазіргі таңда, компанияның бәсекеге қабілеттілігін тек материалдық және қаржылық факторларына қарай бағалау, компанияның өз бизнесіне келетін теріс әсерлерді уақытында бейтараптандыра алмау қабілеттілігі салдарынан дұрыс емес қорытындыларға әкеледі. Менеджменттің негізгі міндеті – компания акционерлері үшін максималды пайда табу деген түсінік басым болса, бүгінде орнықты өркендеудің кепілі – әлеуметтік жауапкершілікті мінез-құлық екені түсінігімен ауыстырылуда. Себебі, Ebiquity Global CSR зерттеулеріне сәйкес, әлемнің ауқымды 91%-ы тұтынушылары, өндірушілерден әлеуметтік және экологиялық жауапкершілікті күтеді екен,сонымен қатар, 90%-ы жауапсыз немесе алдамшы іскерлік тәжірибелер туралы білсе, компанияға наразылық жариялауға дайын екен. Жалпы, тұтынушылардың 84%-ы мүмкіндігінше әлеуметтік жауапты өнімдер іздейтіндіктерін айтады (Cone, 2015).

Корпоративті әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) – компаниялардың өз бизнесінінің қоғамның әртүрлі бөліктеріне ықпалын, сонымен қоса мүдделері мен қоршаған ортаға әсерлірін айқындауға арналаған шара (Moizer, 2018). КӘЖ тұжырымдамасын түсіну және енгізу тәсілі компания мен мемлекетке байланысты ерекшеленеді. Мәселен, КӘЖ – адам құқығы, корпоративті басқару, денсаулық сақтау және қауіпсіздік, қоршаған ортаға әсер ету, еңбек жағдайлары және экономикалық дамуға үлес қосу сияқты көптеген әр түрлі тақырыптарды қарастыратын өте кең тұжырымдама. Алайда,тұжырымдамасы қандай болмасын, КӘЖ мақсаты өзгерісті тұрақтандыру болып табылады.

Компаниялардың бұл үрдіске назар аударуының маңыздылығын келтіретін болсақ, ең алдымен бұл клиенттерді тарту және сақтау үшін қажет. Мәселен, миллиниалдардың 2025 жылға қарай АҚШ жұмыс күшінің 75% құрауы мүмкіндігі, ал олардың 75%-ы қазіргі таңда қайырымдылыққа жақын болып келеді (Stephen, 2020). Екіншіден, шығындарды үнемдеу. Тұрақтылықтың пайдасына көптеген қарапайым өзгерістер, мысалы, орамдарды азырақ пайдалану, өндірістік шығындарды төмендетуге көмектеседі. Үшіншіден, ең маңыздысы ол – қоғамдық имидждің жақсаруы. Бұл өте маңызды, өйткені тұтынушылар сатып алу туралы шешім қабылдағанда, жалпы компания беделін бағалайды. Аптасына бір сағат қайырымдылық жасауға өз еркімен баратын қызметкерлер сияқты, қарапайым нәрсе, басқаларға көмектесуге дайын бренд екенін көрсете алады. Нәтижесінде тұтынушыларға қолайлы болып көрінеді.

Корпорациялардың КӘЖ-ті қоғамға қосуы үшін бірқатар артықшылықтар мен себептер болғанымен, оны жүзеге асыратын ұйымдар үшін КӘЖ тиімсіз ететін бірқатар себептер бар, мысалы, сәтсіз КӘЖ жоспары сіздің компанияңыз үшін КӘЖдың болмағанынан да жаман болып шығуы мүмкін. Мәселен, экологиялық мәселелерге байланысты утилизацияның лайықты қамтылуы, сонымен қатар, тұтынушыларға өз уәделеріңізді орындап және қаржының тиісті жерге бөлініп жатқандығы көрсетіп отыру маңызды (Habas, 2018). Екіншіден, іске асыруға көп қаражат талап етеды. КӘЖ-нің басты кемшіліктерінің бірі – 10-нан 200-ге дейінгі жұмыскерлері бар шағын бизнеске жарамауы, тек ірі корпорациялардың ғана КӘЖ үшін бюджет бөлуге мүмкіндігі бар. Және де, бұл стратегияның тек маркетинг үшін қолданылуы. Кейбір компаниялар КӘЖ-ді тек маркетинг схемасы ретінде пайдаланады, олар қоғамдастыққа көмектеспейді.

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты