Қазақстан Республикасы өркениетті елдер қатарына қосылу жолында саясиэлеуметтік.
экономикалық өзгерістерімен қатар білім саласындағы басты мәселе - келешек ұрпақты
заман талабына сай интеллектуалы жоғары, мәдениеттілігі имандылығымен ұштасып
жататын елжанды азамат етіп тәрбиелеу.
Тәрбие - халықтың ғасырлар бойы жинақтап, іріктеп алған озық тәжірибесі мен ізгі
қасиеттерін жас ұрпактың бойына сіңіру.
Бүгінгі таңда XXI ғасыр табалдырығын еркін аттаған азат ұрпаққа тәлім-тәрбие мен
білім беруді жетілдірудің басты мақсаттарын айқындап, ұлттық сананы қалыптастыру
көкейкесті мәселелердің бірі.
«Тәрбие - ұлағатты іс», - деп ұлы ойшыл эл-Фараби айтпақшы, тәрбие қызықты, қиын,
өнегелі бала болашағына жол сілтейтін ғажайып жұмыс. Қыздарымыз қылықты,
ұлдарымыз ұлықты болып, халқымыздың ұлттық өнерін, салт-дәстүрін ұстанып, ата-
ананы сыйлап, туған жерді аялау, қонақ күту, үлкен-кішіге қайырымдылық көрсету,
еңбекқорлык, әдептілік нысандарын бойларына сіңіріп, казақ шежіресін танып білсе,
өнерлі де өнегелі, тәрбиелі болары сөзсіз.
Баланың адамдармен қарым-қатынас жасауы, қоғамға енуі отбасынан басталады Сондай-
ақ, отбасының баланың психологиялык, физиологиялық дамуы мен қалыптасуы
үрдісіндегі рөлі де ерекше. Отбасы -тәрбие ошағы. Отбасының балаға тәрбие беруінің
кызметінің ерекшелігі - оның тұрақтылығында. Қоғамдық ережелер, ең алдымен,
отбасында қабылданып, мойындалады. Қазақстан Республикасының Ата Заңының 27-
бабында да «балаларына қамқорлык жасау жэне оларды тәрбиелеу - ата-ананың етене
құқығы, әрі міндеті» деп белгіленген.2 Әрбір ата-ана өз перзентінің әдепті, саналы,
иманды, білімді, Отанының сүйікті және кішіпейіл азаматы болып жетілуін қалайды.
Сондықтан да, олар өз балаларын тәрбиелеудің нәзік жақтарының заңдылықтарын білуі
шарт.
Қазақстанның болашағы-жас ұрпақ
Полная версия материала