Күн тәртібі |
Дүйсенбі 07.09.2020 |
Сейсенбі 08.09.2020 |
Сәрсенбі 09.09.2020 |
Бейсенбі 10.09.2020 |
Жұма 11.09.2020 |
|||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (7 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. |
|||||||
Қайырлы таң! Қалдарын қалай? Қалай демалдыныздар? Үстел үсті ойыны – пазл: «Қайсысы отбасы мүшесі?» Балалармен отбасы туралы әңгімелесу |
Дидактикалық ойын «Ғажайып сандық» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Балалармен амандасу. Саусақ жаттығулары Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Қосып едім екеуін Болып шықты он саусақ!
Отбасы туралы тақпақ айту. Балалардың отбасына деген сүйіспеншіліктерін арттыру. |
Ойын жаттығуы «Шаңырақ». Отбасы жайлы суреттерді қарастыру. Отбасы мүшелері туралы әңгімелеп беру. |
Балалармен еркін тақырыпта әңгмелесу Мақсаты: баланың сөздік қорын молайту. Отбасы туралы сөздерін қайталап, үйрету. |
||||
Таңғы жаттығулар кешені №2 |
||||||||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу Балық жүзді таза суда, Бір керіліп, бір жиырылуда, Жүзіп-жүзіп шаршағанда, Тығылады тасты құмға. |
|||||||
Ойындар. Ұйымдастырған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||
Дидактикалық ойын «Ұқсас сөздер ойыны» Мақсаты: есте сақтау қабілетін дамыту |
Пішіндерді ажырату бойынша жұмыс істеу |
«Менің отбасым» картина топтамасынан суреттер қарастыру. Мақсаты: отбасы мүшелері немен айналасатыментаныстыру |
Мен көмекшімін Мақсаты: балаларды бір-біріне, ата-аналарына көмек көрсету керек екеніне баулу. |
Үлкендердің қызметі Мақсаты: балалар ата-аналары қандай қызмет атқаратының білуге баулу. |
||||
Ұйымдастырған оқу қызметі |
Білім беру саласы: «Денсаулық» Д\Ш Тақырыбы: Жетекшінің жоспары бойынша Білім беру саласы: Таным Жаратылыстану Тақырыбы: «Бізге қонаққа алтын күз келді» Білім беру саласы: «Шығармашылық» Музыка Тақырыбы: Музыка жетекшісінің жоспары бойынша |
Білім беру саласы: Қатынас «Сөйлеуді дамыту» Тақырыбы: «Менің отбасым» Білім беру саласы: «Шығармашылық» Мүсіндеу Тақырыбы: «Әжеме арналған тағамдар» Вариативті компонент: «Легоқұрастырғыш» |
Білім беру саласы: «Денсаулық» Д\Ш Тақырыбы: Жетекшінің жоспары бойынша Білім беру саласы: «Қатынас» Орыс тілі Тақырыбы: Жетекшінің жоспары бойынша Білім беру саласы: «Таным» Математика негіздері Тақырыбы: «Биік-аласа, биіктігі бірдей» Білім беру саласы: «Шығармашылық» Музыка Тақырыбы: Музыка жетекшісінің жоспары бойынша |
Білім беру саласы: «Қатынас» Көркем әдебиет Тақырыбы: «Сен ертегі тыңдағанды ұнатасың ба?»
|
Білім беру саласы: «Денсаулық» Д\Ш Тақырыбы: Жетекшінің жоспары бойынша Білім беру саласы: «Шығармашылық» Сурет салу Тақырыбы: «Табақты әшекейлеу» Вариативті компонент: «Эколайф» |
|||
Серуен
Серуеннен оралу |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекететуге ынталандыру. Аулаға шығып ауаны бақылау. Мақсаты:ауаның жылысу ығын бақылау. Мұрынмен тыныс алу керек екенін ескерту. Қимылдыойын: «Күнніңкөзі мен жаңбыр», «Қасқыр мен қоян.» (2-3 ретқайталау) Мақсаты:Қызығушылығын арттыру, ойыншартын дұрыс орындауға дағдыландыру. Ересектің көмегімен қарапайымеңбек тапсырмалары«Түскен жапырақтардыжинаймыз.» Мақсаты: қарапайым тапсырманы орындауға үйрету. Дербесойыніс-әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Ойынжаттығу: «Шаңырақ» Мақсаты: Шаңырақ не екенің түсіндіріп, отбасы құндылықтарға тәрбиелеу |
|||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару: мәдениетті тамақтануға баулу,қасықты дұрыс ұстау жайлы жеке жұмыс жүргізу; әдеп ережесін сақтау жолдарын қадағалау. |
|||||||
Ұйқы |
Балалардың ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Ұйқыны ашу жаттығулары: «Дәл жаса» Мақсаты: берілген тапсырмасы бойынша тиісті мүшелерге нүктелік жаттығуларды жасай білу дағдыларын үйретуді жалғастыру. Шынықтыру: 1.Сулы жолмен өту. 2.Жолақша жолмен өту. Мақсаты: Денесін дұрыс ұстауға, жеке бас гигиенасын сақтау дағдыларын арттыру. Тыныс алу жаттығулары: «Кеудемен тыныс аламыз» кеудеге тиісті жаттығулар. |
|||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару: мәдениетті тамақтануға баулу, тамақтанғанда асықпау керек екенін ескерту. |
|||||||
Ойындар, дербесәрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жұмыс |
Үстелүстіндегіойындар: «Төлдерін тап», «Қорегін тап» Ойын «Қайда мекендейді»
|
Қимылды ойын «Орманға саяхат» Мақсаты:Балалардың қимыл қозғалысын дамыту |
«Бауырсақ» ертегісін көрсету. Мақсаты: ертегі мазмұнымен таныстыра отырып, сөйлеу қабілеттерін арттыру. Ірі құрылыс материалдарменжәнеконструкторларменойындар. |
Сюжетті-рөлдік ойын «Шаштараз»-оңай сюжет құрастыруды балаларға үйрету, алған білімдерін қолдану. Альбомдар, суреттер қарастыру. |
Дидактикалық ойын «Атын атап бер» Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. Гүлдерді бақылау, оларды суару, ойыншықтарды жинау жуу. |
|||
Сурет көру, «Бала-бақшада не істейміз»-жұмыс түрлерін анықтау.
|
«Отбасы» тақырыбы бойынша суреттер құрастыру .
|
«Отбасы» Мақсаты: Ойында отбасы, бірге тұратын адамдар туралы көзқарастарды; жақындарды қорғау тілегін қалыптастыру,өз отбасы туралы мақтанышын тудыру. |
Дидактикалық ойын «Мен қайда және кім болып жұмыс істеймін» |
Отбасы туралы әңгімелесу Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
||||
Серуенге дайындық |
Балаларға киімдерін ретімен кию керек екенін түсіндіріп, дұрыс киінгендерін қадағалау. |
|||||||
Серуен |
Серуенге деген қызығушылықтарын арттыру. |
|||||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын кешкі асқа аудару; тамақ мәзірімен таныстыру; мәдениетті тамақтануға баулу. |
|||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-аналарға кеңес: «Баланың топта киетін киіміне көңіл бөлу» |
Ата-аналардың назарына денешынықтыруға-футболка, шорты, чешки әкелу. |
Ата-аналардың назарына жыл мезгіліне сай баланы киіндіруді ұсыну. |
Ойын бұрышында өз еркімен ойнау, ойыншықтарды орнына қоюға қадағалау |
Ата аналарға демалыс күндері күз туралы тақпақ жаттауды ұмытпауларын ескерту. |
Дошкольное образование
Полная версия материала