Бөлім: |
6-бөлім – Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл- тірек аппаратын дамыту |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
Бахит Т.Ш |
||||
Дата: |
16.02.2023 |
||||
Сынып: 2а |
Количество присутствующих: отсутствующих: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тірек қимыл жаттығуларын дамыту. |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау 1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау |
||||
Сабақтың мақсаттары |
|
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақ кезеңдері/ Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1 кезен Сабақтың басы
15 мин
|
Құрылыс. Оқушыларды қарсы алу.
Саптық жаттығулар: "Солға!""Оңға!""Айналада!""Қашықтық!""Аралық!» Жүгіру және оның түрлері: - тұрақты - жамбастың жоғары көтерілуімен - жіліншікті артқа басып - тік аяқты алға шығарумен - тік аяқты артқа алып жүру - көпқабатты үйлер - қадамға секіру
Орнында жалпы дамыту жаттығулары |
Мұғалімен салемедеседі
Жылыту
|
ФО: мақтау " Жарайсыңдар!»
ФО"бас бармақ"
|
Ысқырық
Үлкен бос орын |
|
2 кезен, Сабақтың ортасы 25 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Соқыр теке.
|
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Топта жумыс жасай алады,
|
ФО: мұғалімнің бағалауы,
|
Ысқырық
Үлкен бос орын |
|
3 кезең. Рефлексивті-қорытынды 5 минут |
Сабақты қорытындылау: оқушыларға оқу мақсатына жету туралы Кері байланыс беру. Рефлексия: - не білдім, не үйрендім; - не түсініксіз болып қалды; - немен жұмыс істеу керек. |
Стикерлердегі оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Өзін-өзі бағалау |
|
Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл- тірек аппаратын дамыту
Полная версия материала