Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа инновациялық әдістер мен оқыту
технологияларын қолдану арқылы дамыта оқыту, дара тұлғаны бағыттап
оқыту мақсаттарын жүзеге асыра отырып, оқу - тәрбие үрдісінің барлық
деңгейлерінің тиімділігі мен сапасын жоғарылатуды көздейді. Біріккен
Ұлттар Ұйымының шешімімен «ХХІ ғасыр – ақпараттандыру ғасыры» деп
аталады. Қазақстан Республикасында ғылыми - техникалық прогрестің
негізгі белгісі – қоғамды ақпараттандыру болатын жаңа кезеңіне енді.
Кәсіби ойын «Мен - есепшімін».
Кәсіби ойын «Мен - есепшімін» өз кезегінде имитациялық ойынды
жүргізу, сол жолда қатысушылардың қандай да бір қызметтік тұлғаның оның
жұмысын келтіруі, берілген жағдайды талқылау жүргізу негізінде шешім
қабылдауы. Мұнда мамандардың қиындатылған жағдайдағы жұмысы
көрсетіледі. Ол білім алушылардың нақты тәжірибе жұмыстарын
қорытындылауға және шешім қабылдауға бағытталған. Ойын барысында
шығармашылық ойлау қабілеті дамиды (қиындықты игеру қабілеті,
жағдайды бағалау, мүмкін болатын шешімдердің нұсқауларын көрсету, және
де әр жағдайды қорытындылау, дұрыс нұсқаулықты тандау) және маманның
кәсіби қабілеті соңында шешім қабылдауға әкеледі.
Ойының басты мақсатты «Мен - есепшімін» - қатысушыларды әрбір
жағдайда өздерін ұстап білуді үйрету, жағдайларды ескеріп және басқа
адамдардын жағдайын ескеріп, олармен тығыз байланысты орналастыру,
олардын қызығушылықтарына белсене қатысу.
Кәсіби ойынның тапсырмалар "мен есепшімін, мен аудитормын"
Ойын тапсырмалары
Ойын тапсырмасының міндеті өзінің кәсіби рөлін орындауы-шаруашылық
есептің жүргізілуі және аудиторлық есеп нәтижесін дайындауы.
Оқулық тапсырмалар
Әр білім алушы шаруашылық есеп және аудиторлық есеп нәтижесін
құруға тапсырмалар алады.
Тапсырмалар орындау барысында студенттің міндеті
1-сатыда бухгалтерлік жазбаларды құру
Шаруашылық операциалардың сомаларын есептеу
Есептік регистрлерді толтыру
2-саты мен аудитормын
Бухгалтерлік жазбалардың дұрыс есептелгендігін тексеру. Шыққан
қателіктерден аудиторлық есеп нәтижесін құру. Жалпы аудиторлық
қорытынды құрастыру.
3-саты. Студенттердің рөлі және әр қатысушының шендік міндеттемелері.
Қатысушылар мына міндеттемерді атқарады.
1-сатыда есепші әр бөлімге бөлінеді
Айналымнан тыс активтер және қорлар
Материалдық-өндірістік.
Есептік
Бас есепшінің орынбасарлары.
Бас есепші
2 сатыда-аудиторлар және бас аудиторлар
Берілген рөлдер алуға алдағы еңбек жолына дәме-дәл келеді.
4. Ойын жүргізу сатылары
Кәсіби ойын үш күн бойы өтеді.
1-ші күні-1саты мен есепшімін
2-ші күні-2саты мен аудитормын
3-ші күні-3саты жалпы ойын қорытындысы
5. Ойын қатысушылары
Олар екі топтың білім алушылары 3-ші курс мамандығы бойынша
6. Ойын жүргізілу тәсілі
1 саты мен есепшімін, есепшілер бойынша бөлінеді, әр бөлімге бір адамнан,
барлығы 6- бөлім. Әр бөлім бухгалтеріне жеке тапсырма беріледі. Туындаған
әрбір сұраққа есепші бас есепшіден кеңес алуына болады, сомаларды
есептеу, синтетикалық есептің регистірі.
Бөлімнің әрбір есепші берілген шоттар бойынша есеп жүргізеді және журнал
ордер толтырады.
Жіберілген қателіктер үшін қатысушылар ескерту алады, пайыздың қойылуы
барысында ескерілетін. 1сатыға берілген уақыт-90минут.
Орындалған тапсырманы мұғалім тексереді және өзі үшін жіберілген
қателіктерге байланысты ескерту жасайды.
2саты. Мен-аудитормын 6 адамнан тұратын аудиторлық топ білім
алушыларын бас аудитор басқарады. Бұл сатыда топтарға тапсырма беріледі,
онда қарсы топтың нәтижелері берілген 1-ші сатыдағы мен-бухгалтермін 35
мин. Ішінде аудиторлар бөлімдер бойынша есеп нәтижесін жасайды
шаруашылық операциалардың қателіктері бойынша. Аудиторлық есеп
нәтижнсі негізінде бас аудитор аудиторлық қорытынды жасайды.
2сатының уақыты 55мин. Аудиторлық есеп нәтижесін мұғалім тексереді
және ескерту жіберілген қателіктерге ескерту жасайды, бұл пайыз беру
барысына әсер етеді.
3саты. Жалпы ойын қорытындысы. Үздік деп саналатын топ, ең аз қателік
жіберген коресспонденция құрған кезде, сомаларды есептегенде, құжаттарды
толтыру кезінде қателіктерді тауып және оларға дұрыс қорытынды жасай
білген.
Барлық қатысушыларға қатысқаны үшін мадақтама беріледі.
Ойын сценариі, білім алушыларға арналған.