Қазіргі таңдағы жаһандық білім беру үрдістері гуманизация мен демократияландыру бағытында дамуда. Қазақстан Республикасының білім беру саясаты да осы үрдістен тыс қалмай, «баршаға арналған білім» қағидатын басшылыққа ала отырып, инклюзивті білім беру жүйесін белсенді енгізуде. Мемлекеттік тіл - қазақ тілі пәнін оқыту барысында ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕБҚ) бар оқушыларға тең мүмкіндіктер жасау, оларды тілдік ортаға интеграциялау және қоғамның толыққанды мүшесі ретінде қалыптастыру - заманауи педагогтің алдында тұрған стратегиялық міндет.
Дәстүрлі педагогикалық тәжірибеде қазақ тілін оқыту көбінесе лексика-грамматикалық нормаларды меңгертуге бағытталса, инклюзивті ортадағы басымдық - тілдің коммуникативтік және әлеуметтік функциясына ауысады. ЕБҚ бар оқушылар (сөйлеу тілінің бұзылуы, зейін тапшылығы, аутизм спектрінің бұзылыстары және т.б.) үшін тіл үйрену процесі тек академиялық мақсат емес, бұл - өмір сүру дағдысы, қоршаған ортамен байланыс орнату құралы.



