Публикации

RCDO.KZ » Публикации » Жертану факультативі бойынша жартыжылдық есебі 5 сынып

Жертану факультативі бойынша жартыжылдық есебі 5 сынып

ya_socials
Опубликовано:
Автор: Қанат0329

Білім берудің қазіргі заман талабы-шығармашылықпен жұмыс жасайтын, бәсекеге қабілетті, құзыретті тұлға тәрбиелеу. 

Жалпы оқыту- мұғалімдердің оқушыларға жасаған сыйы емес, бұл құзыреттіліктер білім алу үшін оқушылардың өздері де оқу үдерісіне белсенді қатысуын талап етеді. Ал біз, мұғалімдер, өзіміздің сабақ беруге емес, оқушылардың оқу ептілігін дамытуға назар аударуға тиіспіз. Осыған байланысты оқушылар арасында өзара түсіністік және ұжымдық қарым-қатынасты орнатып, оқушылардың сенімсіздіктерін жойып, мүмкіндіктерін арттыру керек. Оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс-әрекеттер тізбесін құру қажет. Білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған, барлық оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыру керек.

Оқу нәтижелігінің негізгі 5 түрі бар: оқу білімінің сандық ұлғаюы ретінде, оқу есте сақтау ретінде, ақпарат жинақтау, мағынаны ұғыну және оның мәнін анықтау, шынайылықты өзгеше түсіну және түсіндіру тәртібі ретінде.  Осы аталған оқу үдерісінің нәтижелерін қарастыра отырып,  жартыжыл бойы мен не істедім, не байқадым, нені, қалай өзгерттім және қандай қиыншылықтарға тап болдым, алдағы уақытта оқу үдерісінің оқу үдерісін қалай жүргіземін деген сұрақтарға тоқталып кетуді жөн көріп отырмын. 

«Жертану» атты факультатив сабақтарымды аптасына бір реттен 5е сыныбымен өткіздім. Сабақтарымда тиімді, қолжетімді, ең бастысы балаларға түсінікті болуы үшін тиімді әдіс-тәсілдерді пайдаландым. Әрине, бірінші келгенде сынып климаты мен сыныптың оқу үлгерім деңгейін толық таныс болдым және меңгердім демеймін. Бірақ та, әрбір сабағымда модульдерді тиімді пайдалануды мақсат тұттым. Оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы сыныпты сыни тұрғыдан ойлауға үйрету-басты міндеттерімнің бірі болды. Ең бастысы, өзім берген білім болашақта оқушының өзінің іс-тәжірибесінде (өмірінде) қолдана ала ма?-деген сұрақ мазалайды. Барлығы оңай болмайды, ең бастысы сабақ мақсатын дұрыс қоя білген мұғалім ғана, күтілетін нәтижеге жете алады. Әрқашан оқушылармен бірге сабақ барысын бақылауға тырыстым. Оқушыларды сырттай бақылау нәтижесінде бір байқағаным, кез-келген сынып топтық, жұптық жұмыс жасауға дайын. Тек дұрыс бағдарлай білсе болғаны, әрине, барлығы талантты, дарынды балалар деп те айта алмаймын. Үлгерімі төмен балалар да болды. Сол сыныпты қалай топтық жұмысқа тартуға және де үлгерімі төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар мен сұрақтар жас ерекшеліктеріне қарай тиімді пайдалану-басты назарымда болды. Өзімнің әрбір сабағымда ең бірінші оқушылардан кері байланыс алудан бастадым. 

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын ашуда «Миға шабуыл», Ой қозғау», «еркін талқылау» әдістері арқылы  сұрақтар қою барысында маған оқушылардың  өз жауаптарын жүйелі жеткізе алмаса да әңгімеге қатысқаны  қатты қуантты. Егерде біз осылай үнемі жасап тұрсақ, оқушылар өз пікірлерімен білімдерін дұрыс жеткізуді үйренеді. Миға шабуыл әдісін әрбір сабақта қолданғанда оқушыларды бағдаршам арқылы өзара бағалап отырдым. Сыни тұрғыдан ойлауға, жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар мен сұрақтар беру, оқудағы бағалау, жұптық, топтық жұмыстар, оқушыларды диалогқа кіріктіру, жоспарлаған мақсатымның ажырамас бөлігі болды.  

Полная версия материала

Наши олимпиады

Русский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Казахский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ИнформатикаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ФизикаДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Математика (алгебра)Для 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ХимияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
БиологияДля 7-11 классов, 1-2 курсов Открыть
ГеографияДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Английский языкДля 1-11 классов, 1-2 курсов Открыть
История КазахстанаДля 5-11 классов, 1-2 курсов Открыть
Для дошкольниковДля дошкольников от 4 до 6 лет Открыть

Оставить комментарий

Заполните заявку на участие
Язык участия
Обязательное поле (на номере должен быть WhatsApp)
Введен неправильный код
Поле обязательно для заполнения
Добавить еще ученика?
Вы можете внести от 1 до 5 учеников
Поле обязательно для заполнения
Класс / курс *
Поле обязательно для заполнения
Учащиеся дошкольных учреждений
0 класс
1 класс
2 класс
3 класс
4 класс
5 класс
6 класс
7 класс
8 класс
9 класс
10 класс
11 класс
1 курс
2 курс
Предмет1 *
Поле обязательно для заполнения
Будем с буквами дружить (5-6 лет)
600 тенге
Логика для детей 4 лет
600 тенге
Логика для детей 5 лет
600 тенге
Занимательная математика (5 лет)
600 тенге
I love English (5 лет)
600 тенге
Загадки для детей (4-6 лет)
600 тенге
Загадки для детей (7-8 лет)
600 тенге
Тест на развитие речи (5-6 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (4-5 лет)
600 тенге
Тесты на внимание (6-7 лет)
600 тенге
Время и возраст (5-6 лет)
600 тенге
Математика для дошкольников (5 лет)
600 тенге
Правила дорожного движения (5-6 лет)
600 тенге
Окружающий мир (4-5 лет)
600 тенге
Веселые цифры (для 4-5 лет)
600 тенге
Братья наши меньшие (для 4-5 лет)
600 тенге
Ищем буквы (для 5 лет)
600 тенге
Веселые загадки (для 4-5 лет)
600 тенге
Логические задачки для первоклассников
600 тенге
Логические задачки для второклассников
600 тенге
Логические задачки для третьеклассников
600 тенге
Логические задачки для четвероклассников
600 тенге
Казахский язык
600 тенге
Русский язык
600 тенге
Английский язык
600 тенге
Математика (алгебра)
600 тенге
Физика
600 тенге
Химия
600 тенге
Биология
600 тенге
Информатика
600 тенге
Познание мира
600 тенге
Добавить еще предмет?
Вы можете выбрать от 1 до 5 предметов
К оплате:
0 тенге.
Внимание! Эти данные будут написаны в грамоте!
Проверьте, верно ли вы написали ФИО участников, название учебного заведения и остальные данные. Данные после участия не меняются
Заявка на участие создана. Сейчас откроется страница оплаты