|
Сабақтың тақырыбы / бағалау критерийі |
Нашақорлық – қоғамдық дерт. Темекі тарту – зиянды әдет |
|
Модуль /пән атауы |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
|
Дайындаған педагог (ТАӘ) |
Куимова Наталья Владимировна |
|
Күні |
«____» ________________ 20____ жылы |
|
1. Жалпы мәліметтер |
1.1 Курс -1 1.2 Сабақтың типі – Жаңа материалды оқу сабағы 1.3 Сабақтың түрі – Практикалық тапсырмаларды орындау сабағы |
|
2.Мақсаттары, міндеттері
|
2.1. Сабақтың мақсаты: 1. мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау 2. қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе); 2.2 Сабақтың міндеті: Мәтінді оқиды Мәтінге қатысты жаңа сөздер есте сақтайды Мәтін бойынша тапсырмаларды орындайды
|
|
3. Мақсаттар, міндеттер күтілетін нәтижелерге және (немесе) кәсіби дағдыларға сәйкес |
3.1. Барлық оқушылар орындай алады: «Нашақорлық – қоғамдық дерт» «Темекі тарту – зиянды әдет» тақырыбындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойды білдіреді және бағалайды. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдепдискуссивті эссе жазады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Жаман әдеттер, қоғамдық мәселесі» тақырыбы бойынша диалог құрастырады. Кейбір оқушылар орындай алады: «Нашақолық... » туралы өз пікірін жазады.
|
|
4. Қажетті ресурстар |
4.1. Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер оқулық «Қазақ тілі мен әдебиеті» 10 сынып авторлары: Г.Косымова, Ш.Ерхожина, Г. Каримова ., тапсырмалар, дәріс Техникалық жабдықтар, материалдар компьютер,оқыту ресурстары |
Публикации
Похожие материалы
- Аттестациядан өтетін мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен
- Дене шынықтыру пәнінен тест сұрақтары
- Қазіргі таңда оқыту үрдісінде қолданылатын білімді тексеру мен бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдері
- Ақпараттық коммуникациялық технология
- Ақпараттық коммуникациялық технологияның бастауыш сыныпта маңызы
- Оқушының қобызда ойнау шеберлігін дамыту
- «Дінтану сабағының оқыту әдістемесі» пәнінің бағдарламалық ерекшеліктері (жоба жүзінде)
- Жаңартылған білім беру мазмұны аясында акт-ны қолданудың тиімділігі
- Жақсы әдістемелік кабинет- ізденіс кепілі
- Психологиялық қызметтегі психотерапия ерекшеліктерінің мазмұны
Наши олимпиады



