Көптеген кеңес кезінен кейінгі елдер сияқты, Қазақстан, нарықтық экономика мен жаһанды бәсекелестік жүйесіне көше отырып, мемлекеттік биліктің барлық салаларында бірқатар реформалар жүргізді. Қазақстанда білім беру секторы да бірнеше реформалар жүргізді. Олардың кейбіреулері табысты болса, кейбіреулері – жоқ. «Үштілдік білім» идеясын алғаш рет Президент Н.А. Назарбаев 2006 жылғы қазан айында өткен Қазақстан халықтары Ассамблеясының XII съездінде ұсынған болатын. Өз сөзінде Назарбаев: «Біздің барлық жалпы білім беретін мектептеріміз бен университеттерімізді ағылшын тіліне қарқынды оқытуды тереңдету бойынша арнайы бағдарлама жасайтын уақыт келді және біз 2007 жылы «Үш тілдік» атты мәдени жобаны кезеңді түрде жүзеге асыруды ұсындық», - деп айтқан болатын (Назарбаев, 2006). 2015 жылғы қараша айында жол картасы әзірленіп, 2015 – 2020 жылдарға арналған үш тілдікті дамыту үшін бекітілген болатын [ЗАҢ, 2015]. Осыған байланысты 2018 – 2019 оқу жылдарында қазақстан мектептері үш тілдік жүйеге көшірілетін болады. Ал 2023 жылы осы жүйеге көшу аяқталады. Бүгінгі таңда көп тілділіктің артықшылықтары мен пайдасы өте зор, бірақ қазіргі уақытта осылай ауысу шығындармен байланысты (Taomei Guo 2013).
Заманауи жаһандану елдер арасындағы еркін ақпарат алмасумен және жалпы дамуға бағдарланумен сипатталады. Сонымен қатар Мұхтар Әуезов «Адамдарды тек білім ғана біріктіре алады» деген болатын. Біздің жас қазақстан халқының өте маңызды қажеттілігінің бірі – дүниежүзілік көшбасшы болу. Себебі дүниежүзіндегі барлық ақпараттар мен ғылым жаңалықтары негізінен ағылшын тілінде жазылады. Мысалы, биология мен медицина саласындағы халықаралық зерттеулер мен білімдер негізінен ағылшын прессасында жарияланады. Ол туралы Назарбаев мырза өзінің білім және ғылым қызметкерлерімен үшінші кездесуінде: «Бүгінгі таңда ағылшын тілі әлемдік қажеттілік болып табылады», - деп айтты.