|
Бөлім: |
6.2 Дүниежүзі елдері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
16.04.25ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Салыстырмалы елтану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтай алады. |
|
Құндылықтар |
Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік 🇯🇵 Жапония Жапон халқының еңбекқорлығы әлемге танымал. Олар жұмысқа ерте келіп, кеш қайтады, тіпті "кароши" (жұмыстан өлу) деген ұғым да бар.
Кәсіби біліктілік өте жоғары: технология, робототехника, автокөлік өндірісі бойынша алдыңғы қатарда.
Оқушылар мен қызметкерлер дисциплина мен тәртіпке аса мән береді.
🇩🇪 Германия Техникалық кәсіби білім беру жүйесі өте мықты (дуальды білім беру: оқу + тәжірибе). Қазақстан Еңбекке баулу дәстүрі бұрыннан бар (ауылшаруашылық, қолөнер, мал бағу).
Соңғы жылдары кәсіптік-техникалық білім беру мен кәсіби даму бағыты нығайып келеді.
Еңбек нарығында білікті мамандарға сұраныс жоғары. |
Публикации
Похожие материалы
- Аттестациядан өтетін мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен
- Дене шынықтыру пәнінен тест сұрақтары
- Оқушының қобызда ойнау шеберлігін дамыту
- Мүгедек балдарды қоғамға бейімдеу арқылы сауықтыру жолдары
- Ақпараттық коммуникациялық технология
- Қазіргі таңда оқыту үрдісінде қолданылатын білімді тексеру мен бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдері
- Ақпараттық коммуникациялық технологияның бастауыш сыныпта маңызы
- Жаңартылған білім беру мазмұны аясында акт-ны қолданудың тиімділігі
- Болашаққа бағдар: кәсіби қазақ тілі арқылы латын әліпбиіне көшу -рухани жаңғыру негізі
- Орта мектептегі биологиялық білім беру мазмұнының негіздері
Наши олимпиады



